salvatore-leone Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Hey allemaal ik ben op zoek naar een savegame....zonder cheats..... waar de missie demolition man al gedaan is..... ik heb hem wel 1000x geprobeerd maar kom er maar niet voorbij... wie kan mij helpen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Heb er geen maar geef me anders ff jouw savegame en dan haal ik die missie voor je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Er bestaan hier heel veel topics over. Instructies: Kopiéér de savegame, en zet hem in bijv. RaphidShare. Daarna downloaden wij het en geven wij het terug. Jij plakt hem in je GTA Vice City User Files. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
salvatore-leone Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2005 Heb er geen maar geef me anders ff jouw savegame en dan haal ik die missie voor je. Hier is mijn savegame.... hij is cheatvrij en dat wil ook zo graag houden savegame alvast heel erg bedankt voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 Cheats, daar doe ik niet aan Hier is je savegame terug. Zie bijlage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
salvatore-leone Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 Cheats, daar doe ik niet aan Hier is je savegame terug. Zie bijlage Ik ben je voor eeuwig dankbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.