kidcool Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik zit vast bij die achtervolging ik krijg die # @ niet dood Reageren
Kraay Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Gewoon goed rijden . Drive by's doen en de Pit maneuvre doen . Edit: Rood ben jij. Blauw is hij. Als jij zo binnendoor rijdt ben je veel sneller dan hem. Dus wacht hem daar om met een bazooka en blaas hem op :'D Bewerkt: 15 oktober 2005 door kraay Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 als je codes gebruikt, kun je ook de Smash & Boom cheat invoeren, dan hoef je maar een keer tegen hem aan te beuken en hij is kassiewijlen. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Of de cheat doen van alle auto's ontploffen maar de manier van Kraay is het beste Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 dan zou ik wel eerst even uitstappen voor je die cheat doet Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ja klopt maar er zijn al een paar manieren gegeven het zou zelfs kunnen dat je hem al vermoordt voordat hij het huis uit is maar dat is wel heel moeilijk veel suc6 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 nee je kan hem niet in het huis vermoorden want je word opgehouden door zijn handlangers Reageren
Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Moeilijk,, ik schoot hem gelijk dood met een sniper zijn kop eraf of je gooit gewoon een molotov cocktail en staat hij in brand.. Bewerkt: 16 oktober 2005 door Achille Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.