Jump to content

Panopticon Killer


DaddyPimp

Recommended Posts

Ik heb tog mijn twijfels omdat iemand van dit forum een keer een mail naar rockstar had gestuurd, en ide mense van rockstar ontkennen het ook niet. En volgens mij kan niemand verzinne van: Laat ik een boer texturen hem een kettigzaag geven en hem de panoptican killer noemen, en dan ook nog een debiele manier verzinne hoe je hem zogenaamd kan oproepen!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    14

  • San_Andreas_Nigga

    14

  • CesarVialpando

    9

  • W3sl3y

    8

dit filmpje had ik gemaakt voor een amirikaanse site om wat mensen te faken

diyt is dus 1000% nep

(niet tegen die amirikanen zeggen

stmme linkers :duh::duh::duh::ch::ch:

ik kon het maken met foto print en paint

het duurste bastand om alles te veranderen

en het beste natuurlijk

:) :) :):):):)

en trouwens kost het 5000eurie dat bestandmet 2 seer goeie camera,s

nog een laatse zin

het slotje moet komen of ik zet hem er op slotje klaar uit uit ons hofd :slotje::slotje::slotje::slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

YO HOMIES :puh:

ik heb het filmpje ook gezien .

is wel raar in het begin maar ik heb ooit op een site gelezen dat er een topic was gopent over alle ee's van gta sa over bigfoot btw oderaan het topic stond altijd : wath rockstar says

bij bigfoot stond er : false

bij leatherface : treu

dus.....

ik ben bezeg met die site trug op te zoeken als ik hem heb plaat ik hier wel ff een link

groetjes niels

Btw -k= kan zoveel zeggen ik kan ook zeggen dat ik de auto's heb ontworpen

en waarom blijven mij berigten op 119 staan ???? :?

ik zie jullie nog alty heel graag :puh::p:p

post-8618-1134512754.jpg

Bewerkt: door niels123
Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat totaal de verkeerde kant op allemaal. We praten hier al vanaf een aantal pagina's steeds over het zelfde, waar niemand uitkomt en dat heeft geen zin.

Misschien dat we later nieuwe nieuwtjes te horen krijgen dan kun je mij altijd een Pb sturen of Big Smoke om te vragen of hij weer open mag, kijk wel eerst dit topic na om te kijken of het al bekent was.

Ik ga hier een slot op zetten.

Topic closed > niet eens stuur een pb met een goede reden.

Edit:

Op verzoek van SanFierro gaat het topic weer open.

Hij vertelde namelijk iets waar hij van vond dat hij dit met jullie moest delen.

Graag geen onnuttige posts van het filmpje is nep of hij is echt! Graag meer en beter bewijs.. Dat nog niet is verteld!

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje Levi _O_

Als je het filmpje bekijkt en dan goed luistert vlak voordat CJ ineens binnenstaat....Dan hoor je dat er iemand de camera uitzet of er in ieder geval iets mee doet.....

Je hoort het vlak voordat hij ineens binnenstaat bij die zogenaamde "Panoptican Killer"...

Groet,

SanFierro :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat filmpje eens goed bekeken en ik kom tot deze conclusie.

1 als cj halverwege naar buiten rend omdat hij nogal dood gaat door die gast flitst hij opeens terug de hut in en de beeldkwalitijd is nu een stuk beter. (raar) hij kan stukjes film aan elkaar hebben geplakt.

2 die gast lijkt net op een clown!!

en je kan die half naakte boer ook in 2 player mode kiezen.

als je die gewoon texd ben je klaar en heb je een fake leatherface gemaakt.

3 het gedeelte waar die gast op de deur mept en binnen komt is aan elkaar geplakt.

stuk voor de deur. je kijkt van achter.

stuk na de deur. je kijkt van links.

die tijd daar tussen in hoor je ook nog eens klik of tik. (krijg je met knippen en plakken.)

4 wat ook nog eens toevallig is dat je het links boven gedeelte van het scherm net niet kan zien als je dicht bij die gast staat.

bij 2 player mode gaat sa namelijk zijken of je player 2 wil kussen...... Dit filmpje lijkt me om deze 4 redenen nogal fake.

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dat filmpje eens goed bekeken en ik kom tot deze conclusie.

1 als cj halverwege naar buiten rend omdat hij nogal dood gaat door die gast flitst hij opeens terug de hut in en de beeldkwalitijd is nu een stuk beter. (raar) hij kan stukjes film aan elkaar hebben geplakt.

2 die gast lijkt net op een clown!!

en je kan die half naakte boer ook in 2 player mode kiezen.

als je die gewoon texd ben je klaar en heb je een fake leatherface gemaakt.

3 het gedeelte waar die gast op de deur mept en binnen komt is aan elkaar geplakt.

stuk voor de deur. je kijkt van achter.

stuk na de deur. je kijkt van links.

die tijd daar tussen in hoor je ook nog eens klik of tik. (krijg je met knippen en plakken.)

4 wat ook nog eens toevallig is dat je het links boven gedeelte van het scherm net niet kan zien als je dicht bij die gast staat.

bij 2 player mode gaat sa namelijk zijken of je player 2 wil kussen...... Dit filmpje lijkt me om deze 4 redenen nogal fake.

Nog meer redenen dus...... 8)

En volgens mij kun je er sowieso wel foto's van maken als je met een gangmember daarheen gaat, zodat hij de foto kan maken en je hebt een kale kop en een hockeymask op, dan lijk je ook op die zogenaamde "Panoptican Killer".... :)

( Even wat heel anders, maar volgens mij wel daar in de buurt......Het hutje met de steiger en de rolstoel daarop.....Wat is daar gebeurd?? Er liggen ook allemaal aangespoelde lege vaten...... :? Ben er wel benieuwd naar...)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit maak je op de PS2 met behulp van de Multiplayer mogelijkheid waarbij een dus die skin kiest van dat rare ventje en de ander dus CJ. Dat geluid wat je in het begin hoort lijkt een kapotte tractor of iets in die geest.

Vandaar filmt hij de rechter bovenkant van het beeld niet anders zou je dus zien dat hij 1 tegen 1 deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Levi.

Volgens mij kan het slotje er weer op, aangezien niemand meer reageert met dat ie bestaat, dus....... 8)

Je had ook natuurlijk dit topic kunnen laten rusten.

Er had namelijk al 2 dagen niemand hier gepost.

Slotje, heb je nog wat nuttigs te vertellen? Stuur mij dan een PB.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...