BaasB Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Kan iemand een locatie aangeven waar altijd een bus staat? Of een plek waar veel bussen rijden? (geen coach, maar een bus) Sorry, de walktrough deed het niet, dus ik kon het niet opzoeken, anders had ik dat wel gedaan. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) De bus staat bij het rode puntje op de kaart hieronder. Soms is ie op slot, soms niet. Je moet wel toegang het tot San Fierro (2e eiland). Gunslinger EDIT: Sorry, dat is dus een coach. Maar rond Las Venturas rijden er het meeste. Ook niet veel, maar een betere plek heb je niet. Nieuw kaartje: Bewerkt: 15 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 hij heeft geen vaste plek, maar hij rijd veel rond het vliegveld van Los Santos Reageren
BaasB Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Oke bedankt! Alleen m'n save game dat ik de verhaallijn heb uitgespeeld doet het niet meer, omdat ik N00bmode heb, en met N00bmode ben ik pas op 5% ofzo... Dus dat wordt nog ff wachte Nou vragen jullie je vast af: waarom moet hij weten waar een bus staat, als ie N00bmode heeft, dan kan je toch een bus spawnen? Ja dat is wel zo, maar steeds als ik er een spawn, en ik ga er in zitten, en een homie wil er ook in, gaat de deur niet open omdat ie opslot is, heel raar een bug van de N00bmode denk ik Reageren
ikt Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ja dat is wel zo, maar steeds als ik er een spawn, en ik ga er in zitten, en een homie wil er ook in, gaat de deur niet open omdat ie opslot is, heel raar een bug van de N00bmode denk ik met een gewone ''gevonden'' auto kunnen je homies er tog ook nie in??? Reageren
BaasB Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ja dat is wel zo, maar steeds als ik er een spawn, en ik ga er in zitten, en een homie wil er ook in, gaat de deur niet open omdat ie opslot is, heel raar een bug van de N00bmode denk ik met een gewone ''gevonden'' auto kunnen je homies er tog ook nie in??? @Bobbiescie: Whahahahahahaha lol! ontopic: Jawel als je gewoon een auto vindt kunnen je homies er wel in. Bijv: je jat een voodoo, dan kan er ook een homie in. Je spawnt een voodoo, dan kan er geen homie in, want de passagier deur is op slot. Ik weet niet of jij N00bmode V2.0 hebt, anders zou je het eens moeten proberen. Dan zou je zien dat homies wel in gestolen auto's kunnen, maar niet is gespawnde. Reageren
Giorgo Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Uh, Bob. 5 posts achter elkaar is echt niet gepast. De bus rijdt ook soms rond op het vliegveld., van LV. Reageren
BaasB Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Oke bedankt ik zal gaan kijken :'D EDIT: @Bobbiescie: whahahaha! Edit door .Levi. Wat hij doet is niet bepaald grappig, het verstoord het hele topic. Bewerkt: 15 oktober 2005 door .Levi. Reageren
ikt Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ja dat is wel zo, maar steeds als ik er een spawn, en ik ga er in zitten, en een homie wil er ook in, gaat de deur niet open omdat ie opslot is, heel raar een bug van de N00bmode denk ik met een gewone ''gevonden'' auto kunnen je homies er tog ook nie in??? @Bobbiescie: Whahahahahahaha lol! ontopic: Jawel als je gewoon een auto vindt kunnen je homies er wel in. Bijv: je jat een voodoo, dan kan er ook een homie in. Je spawnt een voodoo, dan kan er geen homie in, want de passagier deur is op slot. Ik weet niet of jij N00bmode V2.0 hebt, anders zou je het eens moeten proberen. Dan zou je zien dat homies wel in gestolen auto's kunnen, maar niet is gespawnde. bij mij kunnen ze er niet in zal ik wel donderdag uitproberen of zo (zit bij familie) Reageren
BaasB Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) @ikt: Huh da's raar dus als jij in een auto gaat zitten (gewoon eentje die je gestolen hebt, een Greenwood ofzo) en je hebt homies gerecruteerd, en je gaat in de auto zitten, dan kunnen ze dus niet op de passagiers stoelen gaan zitten??? Dan heb jij denk ik een fout in het spel, want in de missies moet je ook bij bij een van de eerste missies homies recruten, en dan een drive-by met ze doen... Bewerkt: 16 oktober 2005 door BaasB Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) als ze zelfs niet in gestolen wagens kunnen, kun je beter overnieuw beginnen want je hebt je homies nodig in een missie, ja Bewerkt: 16 oktober 2005 door General Lee Reageren
Svenie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 staat je infinety player en car aan bij de noobmod zowel zet hem dan uit dan zijn je autos niet meer opslot (waar je in rijdt) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.