matthihasj Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Hoi ik heb een vraagje is het ook mogelijk om je handling van je motor zo te veranderen zodat hij bij het optrekken net zo'n auto wheelie maakt als dat hij bij die wheelie missie bij de motor rij school doet? alvast bedankt laterz Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Zou wel gaaf zijn ja maar nee dat hebben ze bij de driving school gedaan om het je wat makkelijker te maken denk in dat is trouwens ook bij die straatraces PS: Welkom op de forum Bewerkt: 16 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Je kunt wel de NRG Motor gebruiken, als je met deze stilstaan, en dan ineen keer vol gas geeft, zal deze met z'n voorwiel los van de grond komen... omdat de motor zoveel kracht heeft Reageren
gta gamer13 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Je kunt wel de NRG Motor gebruiken, als je met deze stilstaan, en dan ineen keer vol gas geeft, zal deze met z'n voorwiel los van de grond komen... omdat de motor zoveel kracht heeft Dat is toch alleen in race's? Bij mij trekt hij namenlijk gewoon op zonder wheelie Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Klopt misschien dat het voorwiel een klein beetje loskomt van de grond want het is wel een kragtige motor Maar dat is meestal bij straatraces Reageren
matthihasj Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ok bedankt! Jammer! zou echt vet zijn! T lijkt mij dat het vast wel mogelijk zou zijn! want t kan daar ook toch? Reageren
Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ja vind het ook erg raar maja :s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.