Jump to content

Towtrucks trein

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet je wat lol is? Een stuk of 10 van die Towtrucks (weet je wel die sleep wagens) jatten/spawnen, en dan de eerste Towtruck aan de tweede Towtruck vastmaken, de tweede Towtruck aan de derde Towtruck vastmaken, de derde Towtruck aan de vierde Towtruck vastmaken, enz. enz. enz. enz.

En dan gaan rijden, dat ziet er echt grappig uit! :schater::schater:

Geplaatst: (bewerkt)

eeh dit topic was helemaal niet nodig :N

het ziet er wel grappig uit

Bewerkt: door s.e.v.a.n.

Dit is al heel lang bekend.

Er zijn ook al talloze filmpjes over gemaakt.

Maar je hebt wel gelijk, het is leuk.

S.e.v.a.n. was me voor.

Bewerkt: door kortman_8

Bij mij werkt dat niet.. :N ,want als ik de derde aan de tweede koppel schiet de tweede van de eerste los :bonk:

Eigenlijk was dit topic ook niet nodig

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:
eeh dit topic was helemaal niet nodig :N

Sorry s.e.v.a.n. maar waarom is dit topic niet nodig? Als je naar www.gtaforum.nl gaat, en je houdt dan je muis boven GTA San Andreas General, dan staat er: 'Hier kan je grappige dingen en andere shit plaatsen over GTA San Andreas!' Dit is toch iets grappigs? :Y

Geplaatst:

Dit is inderdaad wel grappig, maar ik denk dat niemand hier meer wat over te zeggen heeft....

Dus kunnen we dit Topic beter laten rusten, tenzij iemand nog iets kwijt wilt?

Geplaatst:

Ik wil er nog één ding over kwijt. :'D Het is echt grappig als je heel dicht in de buurt van Mount Chiliad zit, een Towtruck steelt/spawnt, hem vastmaakt aan een vrachtwagen of een gewone auto, (vrachtwagen is wel leuker) helemaal naar de top van Mount Chiliad rijdt, en dan de Towtruck losmaken van de vrachtwagen. Dan gaat die vrachtwagen proberen weer terug te komen op de weg waar hij op reed voordat jij hem meesleepte naar de top van Mount Chiliad... Maar dit gaat niet zonder 3 dubbele salto's, 380 graden draaien, enz :schater:

Geplaatst:
eeh dit topic was helemaal niet nodig  :N

Sorry s.e.v.a.n. maar waarom is dit topic niet nodig? Als je naar www.gtaforum.nl gaat, en je houdt dan je muis boven GTA San Andreas General, dan staat er: 'Hier kan je grappige dingen en andere shit plaatsen over GTA San Andreas!' Dit is toch iets grappigs? :Y

Ja sorry je had wel gelijk

Ik liet me een beetje meeslepen :D

En dat van die Mount Everest heb ik zo vaak geprobeerd

maar elke keer lig ik plat van het lachen :schater::schater::schater:

Geplaatst:

Whahaha ik ga het ook maar weer eens doen, is d'r weer eens iets waar ik om kan lachen :schater::klap:

• 1 year later...

ik heb er een keer 16 aan elkaar gehad dat was echt zoooooooooooooooow lollig!!! :schater:

>>> Door Joriz: Wat is de reden om dit topic van 2 jaar oud te bumpen? Je voegt nu namelijk niet echt iets bij. Hopelijk zie ik het je niet meer doen<<<

Bewerkt: door Joriz
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...