maddog Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 waar kan ik die auto vinden en waar moet ik hem neerzetten. elke keer als ik een auto tussen de pijlen zet is hij weg als maddogg springt. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 waar kan ik die auto vindenen waar moet ik hem neerzetten. elke keer als ik een auto tussen de pijlen zet is hij weg als maddogg springt. Die staat achter op het parkeerterrein, er staat een grote blauwe pijl boven, dus die is niet te missen, en er staan ook nog grote dozen achterin... Veel succes! Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Je moet wel eerst die vent die ernaast staat neerknallen anders gaat hij je weer uit de auto gooien als je erin zit Maar je moet hem dan in de rode marker rijden Tip: Als Madd Dogg springt in slowmotion kan je nog steeds de auto heen en weer bewegen Als je hem hebt gevangen moet je hem naar het ziekenhuis rijden maar kijk wel uit dat je niet te hard remt en nergens tegenaan botst want da ngaat hij dood suc6 Bewerkt: 16 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
CesarVialpando Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Haha ik weet nog dat ik deze missie iets van 20x moest doen omdat hij de hele tijd op mn dakkie viel:D Maar als je hem over moet doen is het niet zo erg want je loopt dan 10 meter en je kan hem alweer doen. Reageren
Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Ik ben niet dood CJ heeft mij gered Edit: zooo mensen doen me vorige naam na k ben beroemd weetje grapje tog Bewerkt: 16 oktober 2005 door Achille Reageren
Velaro Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 En nu heb je een nieuwe schuilnaam zeker zodat de politie je niet kan vinden Reageren
Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Jaa vriend Plastische chirurgie nu heb ik niet meer zon bierbuikje Reageren
maddog Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Die staat achter op het parkeerterrein, er staat een grote blauwe pijl boven, dus die is niet te missen, en er staan ook nog grote dozen achterin... Veel succes! knipoog.gifik snap er niks van ik kan hem niet vinden er staat nergens een grote blauwe pijl boven een auto. Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Die staat achter op het parkeerterrein, er staat een grote blauwe pijl boven, dus die is niet te missen, en er staan ook nog grote dozen achterin... Veel succes! knipoog.gifik snap er niks van ik kan hem niet vinden er staat nergens een grote blauwe pijl boven een auto. In het begin krijg je een kleine cutscene te zien, daarna zou er moeten worden aangegeven dat er een walton staat op de parkeerplaats. Als je hem niet vind ga dan even rond de Parkeerplaats zoeken, misschien vind je hemzelf wel , anders is dit een bug, die niet te fien is . Post anders je savegame in het Save-game Missie hulp topic, dan kan iemand anders hem doen , misschien lukt het bij dat persoon wel. Tip: Voor de mensen die de Walton wel vinden, hij is Bulletproof dus pak hem en zet de auto in je garage . Reageren
maddog Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ik snap er niks van ik ga naar de deur en ga op de rode stip staan dan begint het filmpje als het filmpje is afgelopen is hij in het filmpje al van het dak gesprongen ik krijg de kans niet om een auto te pakken en verder heb ik geen misie`s meer Reageren
Dizzee Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Heb je al eens de Riot-cheat gebruikt? Zoja is dit normaal dat hij er al vroeg afspringt. Hij wil door die cheat met de mensen vechten die beneden op de grond staan en springt er dan af. Je zal deze missie spijtig genoeg niet kunnen halen Je zal helemaal opnieuw moeten beginnen en die cheat niet meer gebruiken. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Of je hebt meer dan 500X gecheat dan ka nje hem inderdaad niet halen Reageren
Giorgo Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Jullie zijn me voor dat kwetst mij. Maar inderdaad kijk eens bij je stats en dan Misc, Er staat bij : Times cheated = over de 500 dan gaat het niet. Overnieuw beginnen dan of je vraagt een savegame van iemand die de missie heeft uitgepseeld. ____________ Dus voor de cheaters; cheat niet over 500 x als je naar LV moet, en ook niet de cheat Riot gebruiken . Reageren
maddog Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 dit staat er bij mijn stats ik kan niks over cheats vinden Progress made 58.29% Playing time 41:29 Days passed in game 135 Safehouse visits 123 Vehicle Resprays 6 Reageren
Achille Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Je moet ook bij Misc kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.