Ruurd31 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en naar 'Autodieven' gezocht maar er is niets. Elke x als ik iets pak een wapen pak en ik klim over het muurtje terug dan stap er een man in die mijn auto steelt en weg rijd.. als ik hem dan probeer terug te pakken rijdt hij aggeresief wel en beukt alles stuk!! Mijn vraag is: Hoe kun je een autodief herkennen? Ruurd31 Bewerkt: 16 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) heb ik ook vaak maar bij mij heb ik een idee gevonden ruud je moet voordat je je auto verlaat hellemaal kapot beuken maar niet zo dat ie explodeert dan heb je het meeste kans dat je hem blijft houden ga na afloop ff daar de payandspray an klaar is kees oo ik bedoel ruud klaar s ruud Bewerkt: 16 oktober 2005 door rinaldootje Reageren
simons Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Als je in LS bent zijn het vaak Gang Members. (Ballas, Vagos enz.) Als je in SF bent, dan is 't een stuk moeilijker, want daar zijn heel veel autodieven, en die zien er heel vaak heel verschillend uit. ( kleding anders enz.) Dus alsjeblieft. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Bij mij wordt mijn auto vaak in SF gestolen en het minst in LV Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 tja, echt makkelijk te herkennen zijn ze niet, maar in SF lopen ook gang members rond. daar zal ik iig geen auto in de buurt van parkeren, net als bij de gangmembers in LS. owja, @ rinaldootje: als je leestekens gebruikt en en abn spreekt zullen de anderen je beter begrijpen en je serieus nemen. Reageren
BaasB Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 <-- Klik erop om het plaatje te vergroten Het ventje dat met 3 rode pijlen is aangegeven, is een echte auto jatter. Als je met een beetje een mooie auto (bijv. een Cheetah of een Lowrider die getuned is) bij hem in de buurt stil gaat staan, is de kans groot dat hij hem steelt. Verder is het ook wel een crimineeltje, hij heeft bijna altijd een mes en/of een pistool bij zich. Oppassen met dat ventje dus! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Het kan aan deze gast liggen ja, maar het kan ook zo zijn dat de politie de wagens wegtakelt... Dit zie je niet, maar het gebeurt wel... Je kunt daarna een van de garages van de politie gaan om je auto's (die daar waarschijnlijk staan) terug te stelen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 is er geen mod dat je je auto op slot kunt zetten maar dat cj zelf er nog wel in kan komen Reageren
BaasB Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Het kan aan deze gast liggen ja, maar het kan ook zo zijn dat de politie de wagens wegtakelt... Dit zie je niet, maar het gebeurt wel...Je kunt daarna een van de garages van de politie gaan om je auto's (die daar waarschijnlijk staan) terug te stelen Vet!! Dat heb ik nooit geweten! Dus telkens als je auto verdwenen is staat ie in die garage? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Het kan aan deze gast liggen ja, maar het kan ook zo zijn dat de politie de wagens wegtakelt... Dit zie je niet, maar het gebeurt wel...Je kunt daarna een van de garages van de politie gaan om je auto's (die daar waarschijnlijk staan) terug te stelen Vet!! Dat heb ik nooit geweten! Dus telkens als je auto verdwenen is staat ie in die garage? Ja meestal wel Bij de meeste grote Politiebureau's zit een ondergrondse garage, als je daarin gaat... kom je al je in beslag genomen auto's tegen Tip: Als je in een gewone wagen, of te voet die garage binnen loopt, zul je meteen 2 sterren krijgen... Maar als je een politiewagen pakt, zullen ze vrolijk de slagboom voor je open doen Reageren
Giorgo Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ja, ga met een iets van de politie erheen : motor,wagen,enforcer.. wat dan ook! En hij staat er nog helemaal nieuw. ________________ Het is niet alleen die dealer dat het steelt, ook andere mensen. Alle mannetjes bijna. Ze zien er altijd anders uit. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Je kan autodieven niet herkennen aan het uiterlijk. Politieagenten, brandweermannen en doktoren zullen je auto nooit stelen. Je moet gewoon letten op hun gedrag. Als ze ineens de weg oprennen, moet je maken dat je weg komt. Meestal kan je het van te voren aan zien komen, maar er kan ook iets anders gebeuren. De dief kan een andere auto stelen bijvoorbeeld. Maar je moet gewoon wegrijden als er iemand plotseling de weg op rent. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Ja, ga met een iets van de politie erheen : motor,wagen,enforcer.. wat dan ook!En hij staat er nog helemaal nieuw. ________________ Het is niet alleen die dealer dat het steelt, ook andere mensen. Alle mannetjes bijna. Ze zien er altijd anders uit. Eeehm, dat was daarboven al 3X gezecht? BTW: Als de de Riot Cheat gebruikt, kan het zijn dat ook andere mensen je auto jatten... Bewerkt: 16 oktober 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Bij mij is het wel eens gebeurd dat ventjes van mijn gang een auto jatten (meestal die van Sweet) Dan gaan ze eerst tegen de auto leunen en na een tijdje gaan ze erin zitten en rijden ze weg Reageren
Svenie Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ik heb dit meestal in ls ik ga naar mijn garage zie ik opeens zo een ventje op mij af komen boem mijn auto in weg ermee eigenlijk wel grappig vind ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.