Jump to content

Autodieven!


Ruurd31

Recommended Posts

Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en naar 'Autodieven' gezocht maar er is niets.

Elke x als ik iets pak een wapen pak en ik klim over het muurtje terug dan stap er een man in die mijn auto steelt en weg rijd.. als ik hem dan probeer terug te pakken rijdt hij aggeresief wel en beukt alles stuk!! Mijn vraag is:

Hoe kun je een autodief herkennen?

Ruurd31 :engel:

Bewerkt: door ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    5

  • s.e.v.a.n.

    4

  • Svenie

    4

  • BaasB

    3

heb ik ook vaak maar bij mij heb ik een idee gevonden ruud je moet voordat je je auto verlaat hellemaal kapot beuken maar niet zo dat ie explodeert dan heb je het meeste kans dat je hem blijft houden ga na afloop ff daar de payandspray an klaar is kees :cya: oo ik bedoel ruud klaar s ruud

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Als je in LS bent zijn het vaak Gang Members. (Ballas, Vagos enz.)

Als je in SF bent, dan is 't een stuk moeilijker, want daar zijn heel veel autodieven, en die zien er heel vaak heel verschillend uit. ( kleding anders enz.)

Dus alsjeblieft. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

tja, echt makkelijk te herkennen zijn ze niet, maar in SF lopen ook gang members rond. daar zal ik iig geen auto in de buurt van parkeren, net als bij de gangmembers in LS. owja, @ rinaldootje: als je leestekens gebruikt en en abn spreekt zullen de anderen je beter begrijpen en je serieus nemen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

stelen8vk.th.png <-- Klik erop om het plaatje te vergroten

Het ventje dat met 3 rode pijlen is aangegeven, is een echte auto jatter. Als je met een beetje een mooie auto (bijv. een Cheetah of een Lowrider die getuned is) bij hem in de buurt stil gaat staan, is de kans groot dat hij hem steelt. Verder is het ook wel een crimineeltje, hij heeft bijna altijd een mes en/of een pistool bij zich. Oppassen met dat ventje dus! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan aan deze gast liggen ja, maar het kan ook zo zijn dat de politie de wagens wegtakelt... Dit zie je niet, maar het gebeurt wel...

Je kunt daarna een van de garages van de politie gaan om je auto's (die daar waarschijnlijk staan) terug te stelen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan aan deze gast liggen ja, maar het kan ook zo zijn dat de politie de wagens wegtakelt... Dit zie je niet, maar het gebeurt wel...

Je kunt daarna een van de garages van de politie gaan om je auto's (die daar waarschijnlijk staan) terug te stelen ;)

Vet!! Dat heb ik nooit geweten! Dus telkens als je auto verdwenen is staat ie in die garage?

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan aan deze gast liggen ja, maar het kan ook zo zijn dat de politie de wagens wegtakelt... Dit zie je niet, maar het gebeurt wel...

Je kunt daarna een van de garages van de politie gaan om je auto's (die daar waarschijnlijk staan) terug te stelen ;)

Vet!! Dat heb ik nooit geweten! Dus telkens als je auto verdwenen is staat ie in die garage?

Ja meestal wel ;) Bij de meeste grote Politiebureau's zit een ondergrondse garage, als je daarin gaat... kom je al je in beslag genomen auto's tegen :Y

Tip: Als je in een gewone wagen, of te voet die garage binnen loopt, zul je meteen 2 sterren krijgen...

Maar als je een politiewagen pakt, zullen ze vrolijk de slagboom voor je open doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ga met een iets van de politie erheen : motor,wagen,enforcer.. wat dan ook!

En hij staat er nog helemaal nieuw.

________________

Het is niet alleen die dealer dat het steelt, ook andere mensen.

Alle mannetjes bijna.

Ze zien er altijd anders uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan autodieven niet herkennen aan het uiterlijk. Politieagenten, brandweermannen en doktoren zullen je auto nooit stelen. Je moet gewoon letten op hun gedrag. Als ze ineens de weg oprennen, moet je maken dat je weg komt. Meestal kan je het van te voren aan zien komen, maar er kan ook iets anders gebeuren. De dief kan een andere auto stelen bijvoorbeeld. Maar je moet gewoon wegrijden als er iemand plotseling de weg op rent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ga met een iets van de politie erheen : motor,wagen,enforcer.. wat dan ook!

En hij staat er nog helemaal nieuw.

________________

Het is niet alleen die dealer dat het steelt, ook andere mensen.

Alle mannetjes bijna.

Ze zien er altijd anders uit.

Eeehm, dat was daarboven al 3X gezecht? :?;)

BTW: Als de de Riot Cheat gebruikt, kan het zijn dat ook andere mensen je auto jatten...

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...