Jump to content

Autodieven!

Recommended Posts

Geplaatst:

zo als iedereen al zegt kijk goed uit voor auto dieven maar eerlijk gezegt is ernog nooit een auto van mijn gestolen oja toch een paar keer maar ik heb ze door een handige manier toch weer terug gepakt gewoon een auto pakken wat je pakken kan en ga dan achter de auto dief aan en ga dan hem dan in een hoekje drijven en dan stap je uit de auto en pak hem dan terug en schiet die gast neer want dan is er een autodief minder in sanandreas :puh:

succes!

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ruurd31

5

• s.e.v.a.n.

4

• Svenie

4

• BaasB

3

Geplaatst:

gisteren had ik het weer ik reed met een coach op san fiero airport ik stapte uit aan het einde van de runway en opeens kwam er een peetje naar mij afgelopen hij stapte in mijn bus en reed in het water :schater:

Geplaatst:
Het kan aan deze gast liggen ja, maar het kan ook zo zijn dat de politie de wagens wegtakelt... Dit zie je niet, maar het gebeurt wel...

Je kunt daarna een van de garages van de politie gaan om je auto's (die daar waarschijnlijk staan) terug te stelen ;)

Vet!! Dat heb ik nooit geweten! Dus telkens als je auto verdwenen is staat ie in die garage?

Ja meestal wel ;) Bij de meeste grote Politiebureau's zit een ondergrondse garage, als je daarin gaat... kom je al je in beslag genomen auto's tegen :Y

Tip: Als je in een gewone wagen, of te voet die garage binnen loopt, zul je meteen 2 sterren krijgen...

Maar als je een politiewagen pakt, zullen ze vrolijk de slagboom voor je open doen ;)

Hier wordt gesproken over "grote" polititie bureau's maar waar staan die dan? :engel:

Ruurd! :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

in los santos staat er 1 en in las venturas ook denk ik bij. san fiero is dat toch niet bij een groot politie kantoor ;) toch gewoon bij een helipad

Bewerkt: door gta idiood

Hier is de map, de rode stippen zijn die grote politie bureau's.

th_4ea_Politie.JPG

Klikken op het plaatje voor een groter formaat!

:cya:

*edit* Thumbnail aangepast, ook kleine politie bureau's staan er nu op in het blauw.

Bewerkt: door Dizzee

Ik wist niet dat ik mijn bericht moest 'edit(en)' maar.. zijn er ook nog kleine politie bureau's.. Dat is altijd leuk en handig :) .

Er werd ook gezegt als je een motor/auto van de politie hebt en je rijd erin, en dan naar de 'grote' politie bureau gaat dan ze dan de slagboom omhoog gaat en niet 2 politie achter je aan komt.. Maar als je een politie pakje aan hebt (die je van je vriendin hebt gekregen) en je loopt de 'grote' politie bureau in om die auto terug te halen .. krijg je dan niet 2 politie?

Waar zijn de 'kleine' bureau's en de legerbasisen.. Dizzee als jij die op een kaart laat zien.. wil je die dan op dezelfde kaart laten zien waar de 'grote' bureau's staan? Met andere kleurtjes aub..

PS dit is niet teveel gevraagd :engel: ?

Ruurd :bier:!

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Ik wist niet dat ik mijn bericht moest 'edit(en)' maar.. zijn er ook nog kleine politie bureau's.. Dat is altijd leuk en handig :) .

Er werd ook gezegt als je een motor/auto van de politie hebt en je rijd erin, en dan naar de 'grote' politie bureau gaat dan ze dan de slagboom omhoog gaat en niet 2 politie achter je aan komt.. Maar als je een politie pakje aan hebt (die je van je vriendin hebt gekregen) en je loopt de 'grote' politie bureau in om die auto terug te halen .. krijg je dan niet 2 politie?

Ruurd :bier: !

Er zijn nog wel enkele kleine Politiebureau's, de meeste vind je in het Platteland/Woestijn. Dorpjes zoals El Quabrados hebben er een, hetzelfde geld voor kleine ziekenhuizen ;) .

Je kan dan wel in het Politiebureau lopen, maar zodra je een wapen pakt zal er gelijk op je geschoten worden, kijk dus uit! Ook werkt het politiepak niet niet bij de legerbasis, dit werkte wel in VC ;) .

Edit: Deels, je kan in het politiebureau komen, maar zodra je een wapen pakt is het BOEM :puh: .

Er zijn nog wel enkele kleine Politiebureau's, de meeste vind je in het Platteland/Woestijn. Dorpjes zoals El Quabrados hebben er een, hetzelfde geld voor kleine ziekenhuizen ;) .

Je kan dan wel in het Politiebureau lopen, maar zodra je een wapen pakt zal er gelijk op je geschoten worden, kijk dus uit! Ook werkt het politiepak niet niet bij de legerbasis, dit werkte wel in VC ;) .

Dus je zegt dat het wel werkt met dat pakje?

Maar als je met andere kleren gaat werkt het niet.. ALs je een gun pakt is altijd dom in een bureau!

PS. Ik heb alleen GTA Londen, II, en San Andreas.

PS2. Dizzee bedankt voor de aanpassingen.. Ik weet wel waar de legerbassisen zijn:) (in de Dessert en tegenover de 'grote' bureau in SF)

Bewerkt: door ruurd31

Dus je zegt dat het wel werkt met dat pakje?

Maar als je met andere kleren gaat werkt het niet.. ALs je een gun pakt is altijd dom in een bureau!

PS. Ik heb alleen GTA Londen, II, en San Andreas.

Het pakje werkt alleen in het Politie bureau zelf.

In de ondergrondse parking ervan zal je wel sterren krijgen als je er te ver ingaat. Met een politieauto daarentegen, zal je daar geen sterren krijgen.

In de legerbasis werkt het ook niet.

ps. Link in mijn vorig bericht aangepast.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Bij mij is het echt altijd alleen het ventje dat ik al eerder aangegeven had in dit forum die auto's jat, verder niemand... Behalve natuurlijk als ik iemand uit zijn auto sla, dan steelt hij hem natuurlijk wel terug. (als hij een beetje agressief is)

Maar dat ventje (die ene waar ik dat plaatje van had gepost) ging eerst mijn auto jatten, dat was heel grappig: ik was in grove street, ik wou ergens naar toe gaan. Dus ik ging naar mijn garage om een auto te pakken. De garage deur gaat open... dat ventje rent naar mijn auto toe, doet de deur open en gaat erin zitten, dan wil hij wegrijden. Maar ik loop weg zodat de garage deur dichtgaat... Dus het boefje zit opgesloten :D

Heeft iemand een kaartje waar die politiebureaus te vinden zijn?

edit: mmm, voortaan maar even het hele topic doorlezen.

kaartje had ik even gemist...

Bewerkt: door garco
Geplaatst:

ik zag laatst een Hydra in de politie-garage in Los Santos staan. hebben ze die dan in beslag genomen ofzo?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...