Rekam Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Die heb ik ook al dikwijls tegen gekomen, die Monstertruck. Maar een Hydra heb ik nog niet in een garage zien staan? Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik heb het wel eens een vortex in een politiegarage gezien maar nog nnoit een vliegtuig Reageren
CesarVialpando Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik heb ook wel eens last van diefstal... ik heb alles goud bij bikeschool en soms wordt wel eens m'n NRG-500 gestolen, ik ZIE het gewoon regelmatig gebeuren, stapt gewoon iemand op mn motor!! Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Dat heb ik ook wel eens gehad bij de Driving School en de Bike School Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Mijn SuperGT is eens gejat bij de auto school.. ik stapte in.. en toen snel weer uit.. en toen pakte ik de Bullet.. en toen reed die gast weg! Ik heb hem gebeukt.. toen kreeg je een wilde achtervolging.. leuk is dat..! Moet je eens doen! Ruurd31 PS.. Ga vanavond de toolbal instaleren!! Bewerkt: 20 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.