Jump to content

hoe krijg je ze mee

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraagje ik heb gta sanadreas op de pcen ik probeer die homies mee te nemen voor de laatste riot missies maar hoe doe je dat ik hooe dat jullie reageren groet van rinaldootje

Geplaatst:

ZOEKFUNCTIE !

Je mikt op een gangmember die je wilt mee nemen en je duwt op G of H,als je ze mee hebt is G volgen en H in positie blijven staan ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Als eerste moet je ze recruten, richt op ze en druk dan op G... dan als je er 3 hebt loop je naar een auto, dan stap jij in... hun zal hetzelfde niet ontgelden, dus hun stappen ook in, dan kan je ze meenemen, heen waar je wilt... je kan dan ook drive by's maken, je homies zullen dan andere gang leden vanuit de auto beschieten.

Volgende keer s.v.p. betere uitleg, want ik snapte je niet zo goed. ;)

EDIT: gtafan1221 was em voor. :D

EDIT2: Let wel op dat je een 4 deurs auto neemt, oftewel; een auto waar 4 personen in kunnen ;)

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Hier heb ik ook een vraag over: Is er een voertuig dat meer dan 3 homies + CJ kan meenemen? Dus een 5 persoonsvoertuig of hoger?

@CesarVialpando: Ja dat is wat ik me nou ook het hele spel lang al afvraag :{

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Ja die zijn er... neem bijvoorbeeld een stadsbus, het duurt dan even voordat alle Homies zijn ingestapt :puh: maar hier kun je er veel meer met meenemen dan een normaal voertuig ;)

k heb de ambulance uitgebrobeert meer daar krijg je ook niej meer dan 4 in 3 gangmembers en je zelf de securetycar precieshet zelefde maar de swat wagen is ook aar 4 pers de bus en de coach die zijn zover ik weet de enigste waar max 8 man in kan jezelf en 7 gangmembers snaj en dan is het gewoon rijden maar maar als je met 7 gangmembers naar en andere stad moe gaan dan zouw ik zelef de coah emen en als je cheat en je gebruikt de cheat SJMAHPE dan kan je gewoon iedereen recruten maar als je die cheat gebruikt en je wint snelnaar een andere stad san moet je dat 2 pers vliegtuigje nemen dat aan het einde vande start/landingsbaan staat van easterbasin airport of de dodo(die ik zouw afraden) dan is het geen probleem en de maveric of een andere 4 pers helicopter dan is het ook geen probleem mar dan ga je iers slomer maar je kan dan wel opzowat iedere plek landen en das geen probleem en gebruik nooit de vortek gebruiken want daar kan maar 1 pers in een boodje is geen probleem want daar kunnen ze op stssn dus probeers ze en suc6 oo ja en srry voor de lage texst :cya::cya:

Bewerkt: door rinaldootje
Geplaatst:

Ik pak meestal de auto die staat voor "the Johnsen House".

Naar mij smaak gaat hij snel genoeg en er kan 4 man in

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...