simons Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Altijd als ik in een auto stap, dan wil ik de radio aanzetten, dan gaat ie naar zo'n zender bijv. Game FM, maar dan hoor ik geen muziek of zo! Hoe kan ik zorgen dat ie wel werkt? P.S. Me vriend heeft 't zelfde probleem. Pleaz help! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Aantal oorzaken: - CD beschadigd - Radio Volume Uit (Options -> Audio Setup -> SFX of Music volume) - Iets mis met de geluidskaart - Iets mis met de geluidsboxen - Iets mis met de computer - Iets mis met de cd-drive - Audio Settings niet goed ingesteld Misschien dat het helpt.... : Hier staat de muziek uit. Die moet dan worden hoger gezet. Bewerkt: 16 oktober 2005 door flitskikker Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) en als het nu nog niet werkt zou ik GTA 3 is proberen opnieuw te instaleren. dan gaat het meestal wel terug sucses gta-freak2 Bewerkt: 30 oktober 2005 door gta-freak2 Reageren
Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 de save anders wel behouden anders ben je die ook kwijt. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Tijdens de installatie wordt je gevraagd of je ook de radiozenders wil installeren. Dit heeft men gedaan omdat die zenders veel ruimte kosten. Even opnieuw installeren, en dan goed opletten als er iets wordt gevraagd over "media", "radio", of iets dergelijks. Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.