Jump to content

Wordt het nieuwe GTA Groter of kleiner dan SA

Wordt het nieuwe GTA Groter of kleiner dan SA  

33 leden hebben gestemd

1. 1. Wordt het nieuwe GTA Groter of kleiner dan SA

• Groter
      22
    • Kleiner
      5
    • Even groot
      4

Recommended Posts

• 1 maand later...
Geplaatst:

8) ja moet seker groter worden 8)

ik vind sa nu wel een beetje te klein eigenlijk

heb uhhm nu ook al een keertjes of _O_ 5 _O_ uitgespeelt dus :klap:

Geplaatst:

Doe mij ook maar groter, maar dan niet zo groot dat ik een half uur (in werkelijkheid) moet rijden om in de volgende stad te komen.

Geplaatst:
Doe mij ook maar groter, maar dan niet zo groot dat ik een half uur (in werkelijkheid) moet rijden om in de volgende stad te komen.

Dat is juist cool ..

Zo groot mogelijk!

Geplaatst:

Het mag van mij wel groot zijn, maar ik ga echt niet zo lang rijden voordat ik in de volgende stad ben.

Dan neem ik wel een vliegtuig :D

Geplaatst:

De steden mogen (wat mij betreft) groter en de dorpjes ook. En wat het platteland betreft moet ongeveer net zo groot als tussen LS en SF!

Geplaatst:

Nog groter :o

Als ik nu naar de andere kant van de kaart moet,ben ik echt meer dan half uur bezig.Hoelang willen jullie die nieuwe dan,een uur in het echt rijden voor die andere stad? :puh:

Geplaatst:

Ik denk dat die nog groter ga zijn. Of zeker even groot. Maar zeker en vast niet kleiner.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Kleiner, ik verdwaal steeds in Vice City

Lol Vice City is kleiner dan San Andreas EN GTA 3

Ik hoop ZO GROOT MOGELIJK lekker een uur over 1stad rijden

Geplaatst:

Wat mij betreft mogen ze de volgende gta weer lekker net zo groot maken als VC. Ik heb SA ff bij een kennis gespeeld maar tjongejonge, das mij te groot. Je moet echt wel een enorme grote sa-verslaafde zijn om daar de weg een beetje te leren kennen (dat bedoel ik natuurlijk niet negatief).

Nee, het heeft bij zeker een tijd geduurd voordat ik de weg kendde in VC. En dat is al groot zat. :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...