maartenl Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Hoe moet deze missie? 2e level, volgens mij de laatste missie. je moet op het dak van de parkeergarage een aantal mensen vermoorden maar sommige niet, ik kom er niet uit iigv. wie weet 't? bedankt, Maarten Reageren
The Italian Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Hoe moet deze missie?2e level, volgens mij de laatste missie. je moet op het dak van de parkeergarage een aantal mensen vermoorden maar sommige niet, ik kom er niet uit iigv. wie weet 't? bedankt, Maarten je moet KENJI vermoorden die man met die blauwe pijl boven zn hoofd, maar je mag niet uit je auto stappen dus je moet een drive by doen en dan via de schans de parkeerplaats eraf en dan NEWPORT uit en dan heb je de missie gehaald Bewerkt: 16 oktober 2005 door GTAlibertycitystories Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Je moet met je auto vol op Kenji afrijden en hem doodrijden. Dan moet je doorrijden naar de Unique Stunt en via die stunt van de parkeergarage af komen. Als het echt niet lukt kun je ook je save-game hier neer zetten en dan haal ik de missie wel even voor je. Reageren
gta3speler Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 je moet hem gelijk doden en wegblazen.Pas op dat die mensen met een shotgun je auto niet raken.En dan helemaal naar beneden en weggaan uit die buurt. Reageren
maartenl Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 tis gelukt , bedankt. Ik ben alleen niet via die schans naar beneden gegaan. gewoon de garage uit, en toen dat gebied uit gereden. later! Reageren
maartenl Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 ik heb 'm nu uit gespeelt klopt het dat er in het 3e level maar 1 missie is? en wat gebeurt er eigenlijk als je alle hidden packages vind? Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Hey, mooi dat je hem hebt uitgespeeld! Als je alle hidden packages hebt krijg je een pistool, uzi, shotgun, bazooka, armor ak-47, m16, vlammenwerper, molotov cocktails, granaten, sniper rifle en $1000000 Btw: gebruik volgende keer de edit knop om je bericht te veranderen, dan hoef je ook niet te dubbelposten (dat mag niet op dit forum) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.