Bassie_94 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Hoe kun je een voertuig maken zoals op deze plaatjes? Ik heb al in de Master Turtioal List gekeken maar dat hielp niet.. Alvast bedankt iedereen . Bewerkt: 16 oktober 2005 door Bassie_94 Reageren
kortman_8 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Volgens mij moet dat met ZModdeler of 3ds max Reageren
Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb ergens een tut daarvoor gezien ff w8en dan zoek ik die dan moet je blauwdrukken hebben ff kijke. dit is de site voor de blauwdrukken KLIK!! voor die tut kan je het best op google zoeken ofzo Bewerkt: 16 oktober 2005 door Achille Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Nou Car Modelleren is 1 van de moeilijkste dingen met GTA modding, je moethier een ervaren modeler zijn, Dummies kunnen plaatsen Kortom te moeilijk, en vooral vor jou, omdat jij volgens mij nog niet echt veel van Modding af weet Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Oke bedankt voor de info . @Achille Kun je iets duidelijker zijn ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Oke bedankt voor de info .@Achille Kun je iets duidelijker zijn ? Met blauwdrukken kan je zien waar welke poly moet om een auto te maken. Geloof me dit is erg lastig, als ik jou was zou ik maar eerst beginnen met huisjes modellen in 3ds max . Reageren
Achille Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Oke bedankt voor de info .@Achille Kun je iets duidelijker zijn ? Kijk zelfde wat Jorge zegt je moet het maar eens op Google.nl zoeken.. Reageren
peter99 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 als je goed in het menu rijtje kijkt zie je tutorials staan ,en dan even de tutorial sorteren van auto maken (alles is bijna het zelfde) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 als je goed in het menu rijtje kijkt zie je tutorials staan ,en dan even de tutorial sorteren van auto maken (alles is bijna het zelfde) We hebben op dit forum geen AUTO-modellers dus we hebben ook geen model tutorials. Reageren
peter99 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 neey ,maar op suurland.comdaar staan ook tutorials ,en volop blauwprinten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.