Gino Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Kan iemand mij vertellen wat dreamweaver is Ik ben al naar de site gegaan enzo maar daar heb ik allemaal niks anders uit kunnen halen van dit is het beste enzo Reageren
Gangsta Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Dreamweaver is een 'upload' programma. Dus als je dingen wilt verzenden naar je website zegmaar. Als je een website maakt, kan je Dreamweaver het best gebruiken om dingen mee up-te-loaden. Reageren
Gino Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 welke dingen zoal ? Reageren
Froop Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Je lay-out met html code's erin. Reageren
TubS Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Volgens mij is dreamweaver helemaal geen upload programma maar een programma om websites mee te maken. Ik weet het haast zeker omdat ik het programma heb de site Reageren
Arjen Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Dreamweaver is een 'upload' programma. Dus als je dingen wilt verzenden naar je website zegmaar. Als je een website maakt, kan je Dreamweaver het best gebruiken om dingen mee up-te-loaden. Onwaar.. Upload progje? Hoe kom je daarbij? Dreamweaver is net zoiets als Frontpage, maar dan veel uitgebreider en netter. Daarin kun je CSS maken, PHP, HTML etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.