San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik heb het even opgezocht: Gary Robson won in de finale van Mervyn King. Ik ken Robson helemaal niet oh ja the dustman (zijn bijnaam) want in het dagelijkse leven is hij een vuilnisman Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Bumpje Waroom:Er is niet veel over darts en ik heb nog een vraag Ontopic: Waar kun je zien hoe oud de darters zijn(vooral barney) Waneer word de volgonde darts toernooi gehouden Speelt co stompe nog darts? Nja dat waren de vragen Enne Barney 0wns them all Reageren
Froop Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Zou je abn willen praten, ik snap er geen hol van. En google is het antwoord. link Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Algemeen Beschaafd Nederlands Dat is toch Nederlands? Moet ik Chinees praten ofzo? Maar goed dank je voor link. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.