need my speed Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Er zijn toch wel aardig wat mensen die het spel kennen dus ja...Post hier al je screens, please ook raten: Probeer maar is te verbeteren, en tegen een Brutal Enemy he? :'D Een dorp ingenomen... Huis in nemen! We moeten ons gebied uitbrijden! Een Brutal enemy, is niet opgewassen tegen een groep Yuri's en ook niet tegen 100 Elite Flak Troopers, tja, Kirov's zijn goud waard... RATEN PLEASE!!! :'D Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik was heel lang geleden ook bezig met 1 missie. Ik heb net even een foto gemaakt daarvan. Reageren
need my speed Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik was heel lang geleden ook bezig met 1 missie.Ik heb net even een foto gemaakt daarvan. He, missie 3 van de Allieds! Tsja, een foto die iedereen tijdens een missie krijgt raten...Maar, het is wel een mooie foto...Dus ja, een 7.0...En nu die van mij raten please. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik was heel lang geleden ook bezig met 1 missie.Ik heb net even een foto gemaakt daarvan. He, missie 3 van de Allieds! Tsja, een foto die iedereen tijdens een missie krijgt raten...Maar, het is wel een mooie foto...Dus ja, een 7.0...En nu die van mij raten please. Nou.. Vooruit dan. Omdat ik in een goede bui ben. Foto 1: Mooie cijfertje's. Maar niet echt mooie Screen. 5,5. Foto 2: Mooie groene tank op de achtergrond en lekkere grote geweren hebben die poppetjes. 7,5 Foto 3: Mooi landschap. 7 Foto 4: Ook weer een mooi landaschap bij de zee en een slagveld. 8 Reageren
need my speed Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Nu komen er screens van een mod, genaamd, Moomans Rules, het is echt een hele goede mod, en ik raad je aan om http://www.cncseries.com/content/?redalert2 te checken...Oke, hier de screens: De Stealthbomber van Korea is niet op de radar te zien, tevens deelt hij gevaarlijke klappen, dit vind ik het beste vliegtuig...Ook zie je Parabombs blablabla onder in staan, dat is het nieuwe super wapen van Korea. Parabombs in actie!!! Die zwemmende dingen zijn SEALS, die kan je nu in skirmish bouwen, verder zie je een stukje van het Parabomb gebouw, dat MOET je naast het vliegveld plaatsen, je ziet een klein stukje een Aegis Cruiser met daar naast de onderkant van een NSD Tower, een Prism Tower op het water, en daarna zie je een heel klein stukje van het Repair Ship. Ook zie je Rocket Troopers langs de kust staan, als je good kijkt gewoon donker gekleurde Flak Troopers van de Soviets alleen dan met Patriot Missiles, en Tanya zie je ook, 1 Tanya, meer kan je er niet bouwen van haar. Ook zie je een Field Medic die je mannetjes geneest. De Stealth Generator (ziet e uit als een Psychic Beacon) maakt een deel van je kamp onzichtbaar voor de tegenpartij, verder zie je Einsteins Lab dat door het leven gaat onder de naam: Sattalite Power Centrum, een soort Nuclear Reactor eigenlijk, via Stealth Research Centrum dat je ziet kan je de Stealth Tank en de Stealth Generator maken, verder zie je een Pillbox met ander texture en je ziet ook 2 Gun Turrets, deze dingen vuren een kanon af op korte afstand en met redelijk veel schade, dan zie je ook gelijk een hele NSD Tower, en in dat scherm aan de rechterkant zie je een hele vuilnishoop aan andere tanken, ook al zijn er nog meer. Nu even uitleg over alle nieuwe dngen: Infantry Allied: -Tanya: Je kan er nu maximaal een bouwen -SEAL: De vervanger van Tanya, in skirmish te bouwen -Rocket Trooper: Een Flak Trooper met Patriot Missiles -Field Medic: Een dokter, deze geneest je mannetjes Defensive Structures Allied: -Stealth Generator: Maakt een deel van je kamp onzichtbaar -Gun Turret: Schiet een kannon af, korte afstand, redelijke schade -NSD Tower: Een Prism Tower voor in het water -Prism Tower: Schade is minder geworden -Pill Box: De normale zoals we hem kennen alleen dan in een ander jasje -Parabombs: Dropt 6 bommen op een wilekeurige locatie -Gate: Gewoon, een soort muur, minder krachtig -Sandbags: Zelfde als de Gate -French Wall: Gewoon een Kremlin muur, alleen sterker dan normale muren -Gap Generator: In een ander jasje gestoken Tanken Allied: -Stealth Tank: Onzichtbaar, behalve als hij schiet -Amphibious Miner: Kan over het water heen, handig voor als je snel geld wil en niet wil om rijden -Cheetah Tank: De Light Tank, een leuke tank voor verkennings tochten maar meer niet -EMP Tank: Kan tanken en boten van de wereld helpen met z'n Chrono Gun -M1A2 Abrams Tank: Iets sterker dan de gewone Grizzly Tank -Repair Ship: Repareert je schepen -Stealth Bomber: Onzichtbaar voor de radar en hele sterke vuurkracht -Aircraft Carrier Nimitz: Alleen voor Amerika, gewoon een normale Aircraft Carrier alleen dan met 4 vliegtuigjes -Battle Ship: Voor Groot-Brittanie! Dit is een varend Grand Cannon, dit zal je een van de aller beste units van het hele spel kunnen noemen... Er is nog vééééééééél meer hoor, ook voor de Allieds...Maar nu doe ik alleen de super wapens van ek land anders wordt het veels te veel: Amerika: Paradrops, Aircraft Carrier Nimitx, A10 Phoenix (op de Stealth Bomber na het beste vliegtuig) Groot-Britannie: Sniper, Sniper Tower, Battle Ship Frankrijk: Grand Cannon, French Wall, Chrono Tank (teleprteert overal heen en met hittezoekende raketten kan hij vliegtuigen en lopend / rijdend gespuis vernietigen) Duitsland: Tank Destroyer, MLPS, (een wagen met 2 helikopters die die oneindig en kosteloos produceert) Ore Mining Facalitey's (plant je eigen Ore vel voor de deur) Korea: Black Eagle Jet, Parabombs, Stealth Bomber Libya: Demolition Truck, Mine Layer, SCUM Launcher (vuurt hittezoekende raketten met een of andere vloeistof er in over lange afstand af) Cuba: Terrorist, Hijacker, (kan voertuigen stelen van de tegen partij) World Devestator (samen met het Battle Ship de beste unit uit het spel, hij vuurt over extreem lange afstanden 6 dingen af waardoor je heel een basis kan vernietigen, alleen door die lange afstand en het snelle herladen) Iraq: Desolator, Chemical Tank, (tank die 2 chemische bollen af vuurt) MAD Tank (tank die ontploft en over grote afstand schokken geeft, gebruik hem dus nooit in je basis) Rusland: Tesla Tank, Hind Transport, (transport helikopter) Improved Dreadnought (Vladimir's Command Ship, sneller herladen, groter bereik, meer schade) En nog veel meer, dus, downloaden! Reageren
commando Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 van red alert heb ik 13 mods waar onder ook de mooman mod ik en al die mods heb ik met een zelf gemaakte mod bij elkaar gedaan nu heb ik 13 x zo veel spullen. ik vind red alert echt leuk,al is het oud. ik vind generals ook hardstikke leuk. ik kijk nu heel erg uit naar RA:3 COMMANDO Reageren
Vincenzo Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 (bewerkt) Komt er dan nog een Red Alert 3 Helaas doet bij mijn computer Command & Conquer 1 het niet meer . Weet iemand wat ik daaraan kan doen. Ik heb deze Command & Conquers: C & C 1 C & C Uitbreidingspakket van 1 C & C Tiberian Sun C & C Red Alert 1 C & C Red Alert 2 C & C Generals C & C 1 vond ik nog het leukst. Ik vind de overgang van het spelbeeld van Red Alert 1 naar Red Alert 2 echt bagger : Ik heb liever de oude look En Tiberian Sun is ook wel leuk als je door de look en het begin heen bent. Alleen jammer dat ze steeds geavanceerdere wapens hebben. Daarom vind ik C & C 1 het leukst. Zijn er trouwens nog een paar die ik niet heb. Ik wil ze graag. Zero Hour (het uitbreidingspakket van Generals hoef ik niet). Bewerkt: 4 februari 2006 door Vincenzo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Aah, wat een heerlijk spel was dat vroeger. Ik heb nu C&C generals en zero hour, zijn daar ook mods voor? Nog niet alle delen?: --- Command & Conquer bestaat nu 10 jaar n.a.v. hiervan komt Electronic Arts met een speciale editie. Deze editie bevat alle Command & Conquer titels die uitgebracht zijn. Deze uitgave wordt uitgebracht op DVD. Verzamelaars kunnen genieten van;C&C Gold, C&C Covert Ops, Red Alert, Red Alert Aftermath, Red Alert Counterstrike, Tiberian Sun, Tiberian Sun Firestorm, Renegade, Red Alert 2, Red Alert 2 Yuri´s Revenge, Generals en Generals Zero Hour. ©dynabyte.nl Prijs: €29,95 Reageren
RobbertR Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Red alert 2 vind ik zelf een van de verslafende spellen die ik heb. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 lol ra2 is wel leuk ik speel alleen online.. rank 220 als iemand een keertje wilt spelen stuur me maar een pbtje ofzo En nog een tip hoe je iemand moet slopen >>> Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) ow, die ene Mod lijkt me wel lollig: van de ene kant van het level de ander z'n basis mollen. Deze versies uit de c & C versies heb ik C & C Tiberian Dawn (CC1) C & C Red Alert (doet het niet meer) C & C Red Alert The aftermath C & C Red Alert Counterstrike C & C Tiberian Sun (CD stuk) C & C Red Alert 2 C & C RA2: Yuri 's revenge C & C Generals C & C Zero Hour -> Generals challange functie is geweldig! edit: en natuurlijk Command & Conquer Renegade -> vooral online erg leuk (meestal zo rond de 100 spelers online op GameSpy) Bewerkt: 24 februari 2006 door ifc3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.