Gino Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Hoe kan je van een .mp3 bestand een paar seconden ergens in het nummer weghalen ? Reageren
TubS Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Volgens mij kan het ook met windows movie maker, weet het niet zeker Reageren
Gino Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Als ik dan wil opslaan dan word het een .mov bestand Reageren
Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Magix Music Maker kan je zelfs dingen erbij doen enal gwn raps opnemen enzo Reageren
Arjen Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Je kunt het met Sony Sound Forge. Ik weet niet waar je het kan kopen, maar dat is ongeveer 35 euro als je hem ergens kan vinden. Ik gebruik het programma een half jaartje (en ik snap lang niet alles). In het begin is het niet zo moeilijk, ik heb daarmee ook het liedje 'Outta Control' instrumentaal gemaakt. Sinds ik m'n PC geformatteerd heb, staat hij er niet meer op. Maar dat klonk niet perfect. Ik wil je zeggen dat je met dat programma bijna alles, op het gebied van muziek bewerken, kan. Reageren
Gino Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 En met wat voor Freeware kan je het ook doen ? Reageren
TubS Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 je kan hem ook als ander bestand opslaan dacht ik, je moet ff goed kijken Reageren
Gino Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) GELUKT !! BEDANKT !! Bewerkt: 17 oktober 2005 door Gino Reageren
-Niels- Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 GELUKT !! BEDANKT !! Gino zou je dat dan ff uit willen leggen, hoe jij hem opslaat als .mp3? Reageren
X-TX Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Offtopic, hij kan het vrijdag pas zeggen want hij is vandaag vertrokken. Ontopic; Voor al mijn geluidbewerking gebruik ik ook zo'n programma van Magix, Magix Muziek Studio ofzo. Het is erg moeilijk programma, je kunt daar stukje van liedjes verplaatsen en knippen plakken, meerdere liedjes mixen en 1 van maken. Ook 2 liedjes in elkaar plakken zeg maar dat als 1 is afgelopen het geluid niet stopt maar langzaam overloopt naar het 2e liedje. Je kunt kiezen welke deel van het liedje door welke boxen gaat en nog veel meer. Het word ook gebruikt door dj's op grote feesten zo dat ze niet in de war raken en de computer bijna alle werken voor hun doet. Zoek een trail versie ervan, helaas is dit volgens mij niet te koop in normale winkels zo als V&D maar in echte computer zaken. Ik weet de naam niet uit mijn hoofd maar als ik achter mijn eigen pc zit dan kijk ik wel, volgens mij was dit het. Maar dat weet ik niet zeker, volgens mij was het duurder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.