TubS Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Het is echt een tof spel zeker de moeite waard. Wat leuk is is dat je nederlanders kan kiezen die ook echt nederlands praten. Het klinkt voor geen meter maar het is wel leuk bedacht. Als special kunnen nederlanders banken maken (5 stuks) dan krijg je vanzelf goud binnen. De schepen van AOE III vindt ik heel mooi en gedetaileerd. Ik zal snel wat screens maken van deze prachtige game!! Reageren
Arjen Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Het klinkt voor geen meter ... Het klinkt inderdaad niet. 'Ja'.. 'Houthakker'.. De schepen van AOE III vindt ik heel mooi en gedetaileerd. Dit zijn zeker 2 pluspunten waard. De schepen in AoE3 zijn minstens 4 keer zo groot als in AoE2. Bij deze schepen zie je ook dat ze schieten (met kanonnen aan de zijkant). In AoE2 zag je ineens dikke pijlen voor uit de boot komen. ^^ Ik heb het al uitgespeeld, dus wie een Save Game wil moet maar even een gil geven. Reageren
TubS Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik denk niet dat veel mensen dit spel al hebben maar dan nog, ik speel geen missies eigenlijk alleen deathmatch, strax op lanparties en online spelen lijkt me wel wat. Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Het klinkt voor geen meter ... Het klinkt inderdaad niet. 'Ja'.. 'Houthakker'.. De schepen van AOE III vindt ik heel mooi en gedetaileerd. Dit zijn zeker 2 pluspunten waard. De schepen in AoE3 zijn minstens 4 keer zo groot als in AoE2. Bij deze schepen zie je ook dat ze schieten (met kanonnen aan de zijkant). In AoE2 zag je ineens dikke pijlen voor uit de boot komen. ^^ Ik heb het al uitgespeeld, dus wie een Save Game wil moet maar even een gil geven. wow dat heb je snel gedaan het is wel leuk met hollanders eindelijk een keer je eigen volk zijn Reageren
Wesley Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 de game zelf lijkt me wel tof. maar ik ben gewent om de game in het engels te spelen. dus ik denk ook dat ik hem in het engels ga instaleren! Reageren
Arjen Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Dat maakt niet uit, ik heb hem ook in het Engels. Als je Rusland speelt, spreken ze Russisch, zo is het bij Spanje Spaans en bij Nederland Nederlands. Reageren
evilstefboy Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 kunnen jullie hem wel spelen? ik heb hem ook maar als ik hem installeer kan hij de bestanden niet vinden! Reageren
Jarno Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 kunnen jullie hem wel spelen? ik heb hem ook maar als ik hem installeer kan hij de bestanden niet vinden! - Heb je legale versie? Zo niet heb je pech. - Werkt je CD/DVD speler het wel goed? Zo niet kijk in de handleiding, installeer de nieuwste drivers en software. Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Installeer hem dan is opnieuw? Of haal, alle bestanden van je CD af en zet ze in je Map! Reageren
Warrior Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 welk spel vinde jullie mooier stronghold2 of aoe3 Reageren
evilstefboy Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Installeer hem dan is opnieuw?Of haal, alle bestanden van je CD af en zet ze in je Map! ik heb hem van iemand geleent, ik had geen tijd meer om hem te installeren en heb alle bestanden op de computer gezet. en nu kan hij die bestanden niet meer vinden. ik moet aantonen dat ze bestaan hoe moet dat? Reageren
Slimm Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik heb hem hier liggen, geinstalleerd en na een uurtje spelen meteen eraf gegooit, niet echt mijn spel, en op de Cutscenes na vind ik de graphics ook niet zo super.. Ik snap dat mensen er helemaal gek van kunnen zijn, maar zoals ik al zei, niet mijn spel Reageren
Warrior Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik heb hem hier liggen, geinstalleerd en na een uurtje spelen meteen eraf gegooit, niet echt mijn spel, en op de Cutscenes na vind ik de graphics ook niet zo super..Ik snap dat mensen er helemaal gek van kunnen zijn, maar zoals ik al zei, niet mijn spel als je em tog nie leuk vind mag ik em overkopen Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 het is idd een heel vet spel..MAAR..ik heb een probleem..want als ik met mijn savegame wil verder spelen..dan blijft hij op pauze staan ..en ik heb egt geen idee hoe ik da ervanaf kan krijge..weet iemand hoe dat moet? Reageren
Vincenzo Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Je moet ff op objectives klikken en dan op close. Als het goed is is hij dan van pause af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.