Mister Fuji Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Had ik ook last van, tot ik ontdekte dat er een [Pause / Break]-knop op je toetsenbord zit. Je vindt deze knop boven de pijltjestoetsen. Net boven de pijltjestoetsten zie je eerst een verzameling van 6 knopjes, dan een verzameling van 3 knopjes met daarin [ Prt Scr ], [scroll Lock] en [Pause]. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik heb Age of Empires ook en ik heb een vraag: Als je van het menu naar Single Player gaat en dan naar Custom Scenario moet je iets selecteren en dan kun je die level spelen. Maar het probleem is er staat niks om te selecteren. Mijn vraag is dus: hoe krijg je daar iets om te selecteren? Reageren
Goliat Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Dat is denk ik omdat je nog niet aan de AOE III campagne bent begonnen. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik ben was al bij 1 van de laatste missies. Maar laat ook maar want ik speel het toch al niet meer. Reageren
Samurai Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Mijn PC kan AOE III niet aan Reageren
Ferre Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb het spel bij een vriend gespeelt. Zelf had ik ook AOE Glof Edition, maar dit vind ik echt veel mooier. Het is allemaal wat groter en veel gedetaillieerd. Mijn PC kan AOE III niet aan Kan iemand mij vertellen wat de systeemeisen zijn?! Want ik ben er wel geitresseerd in Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Systeemeisen Age of Empires III: Windows XP 256 MB RAM 1.4 GHz processor 2 GB ruimte op harde schijf 64 MB videokaart Ik hoop dat je er wat aan hebt... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Ik heb zelf de Demo thuis, bij het vriend heb ik de volledige versie gespeeld. Het is echt een leuk spel, ik hyeb alleen de intro gespeeld en had meteen al lol. Zelf heb ik dus I en II ook al, dus het was best simpel. De demo kun je hier downloaden: http://www.ageofempires3.com/ Als je dan op de demo (onderaan) klikt, krijg je meteen het download schermpje. Veel plezier ermee! Reageren
Ferre Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Oke, bedankt! Maar het is wel 426 MB. Dus ik moet nog ff een uurtje wachten Edit: Hij is klaar met dwnloaden Maar m'n PC kan hem niet helemaal aan, maar wel mooi spel! Bewerkt: 4 februari 2006 door Ferre Reageren
poerieja Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hallo mensen, Misschien een domme vraag maar ik weet zeker dat velen van jullie de antwoord wel weten. Ik bel al een tijdje in bezit van Age of empires III maar het is me nogsteeds niet gelukt om AGE V te bereiken.... :$ Wie kan me helpen????? Alvast bedankt. Hoi, Je weet vast wel hoe ik age V kan bereiken bij Age of empires III???? Alvast bedankt. Het klinkt voor geen meter ... Het klinkt inderdaad niet. 'Ja'.. 'Houthakker'.. De schepen van AOE III vindt ik heel mooi en gedetaileerd. Dit zijn zeker 2 pluspunten waard. De schepen in AoE3 zijn minstens 4 keer zo groot als in AoE2. Bij deze schepen zie je ook dat ze schieten (met kanonnen aan de zijkant). In AoE2 zag je ineens dikke pijlen voor uit de boot komen. ^^ Ik heb het al uitgespeeld, dus wie een Save Game wil moet maar even een gil geven. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Gewoon het aantal resources hebben wat je nodig hebt om in die age te komen. 2000 food en 1500 gold dacht ik... wel een bump van een jaar poerieja, misschien heb je de regels : eerst zoeken of er al een topic over is toch iets te serieus genomen Bewerkt: 7 januari 2007 door Dikbuik Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Ik ben wel benieuwd naar Age of Empires III Maar je hebt één van 44,99 genaamd: ''Age Of Empires 3 - Age Of Discovery'' en je hebt er één van 34,99 genaamd: ''Age Of Empires 3 - The Warchiefs'' Maar mijn vraag is kun je ook alleen The Warchiefs kopen en dan lekker AOE spelen of moet je persé AOE III hebben om The Warchiefs te kunnen spelen? Global Edit: Als je de demo versiee download wat kun je dan allemaal doen? Bewerkt: 10 januari 2007 door Global Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Ik ben wel benieuwd naar Age of Empires III Maar je hebt één van 44,99 genaamd: ''Age Of Empires 3 - Age Of Discovery'' en je hebt er één van 34,99 genaamd: ''Age Of Empires 3 - The Warchiefs'' Maar mijn vraag is kun je ook alleen The Warchiefs kopen en dan lekker AOE spelen of moet je persé AOE III hebben om The Warchiefs te kunnen spelen?Global Edit: Als je de demo versiee download wat kun je dan allemaal doen? Je hebt Age Of Empires 3 Age of discovery nodig als je the warchief wilt spelen. En over de demo versie zal ik wel beschrijven van de warchiefs. Je kan met iroquis en met de Duitsers spelen. Er is 1 map de Californie map. En er zijn twee verhaal missies. Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Je hebt Age Of Empires 3 Age of discovery nodig als je the warchief wilt spelen. En over de demo versie zal ik wel beschrijven van de warchiefs. Je kan met iroquis en met de Duitsers spelen. Er is 1 map de Californie map. En er zijn twee verhaal missies. Oké bedankt , dan weet ik dat ook weer. Weet je trouwens ook wat je allemaal kunt doen als je de demo van Age Of Empires 3 ''de éérste'' Age of discovery download? Global. Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 *Bump* Ik heb inmiddels Age of Empires 3 gekocht. Ben bezig met de campaign missie's en zit vast bij Act III> Journey trough the Andes... Ik moet met een mini legertje door de sneeuw heen, en steeds bij een kampvuurtje schuile omdat ze anders dood gaan door de kou... Alleen wordt ik later constant achterna gezeten door een 10 tal praade die mij steeds doden, omdat ik te weinig mensen in mijn leger heb om die te doden. Nou is mijn vraag hoe behaal ik deze missie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.