Honkbal95 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 *Bump* Ik heb inmiddels Age of Empires 3 gekocht. Ben bezig met de campaign missie's en zit vast bij Act III> Journey trough the Andes... Ik moet met een mini legertje door de sneeuw heen, en steeds bij een kampvuurtje schuile omdat ze anders dood gaan door de kou... Alleen wordt ik later constant achterna gezeten door een 10 tal praade die mij steeds doden, omdat ik te weinig mensen in mijn leger heb om die te doden. Nou is mijn vraag hoe behaal ik deze missie? je moet bij die kampvuren staan om je mannetjes te healen maar dat moet echt heel snel want die ruiters komen ook dichterbij je moet zo snel dor die hele vallij lopen en als je mannetjes te veel leven verliezen naar zon kampvuur Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) ik heb toevallig net aoe 3 gekocht en heb natuurlijk eerst als de nederlanders gespeelt en zoals de meeste mensen zullen denken klinken de stemmen van hun egt voor geen meter zo emotieloos alsof engelsen het hebben ingesproken Een voorbeeld. Ik speel met zo een nederlandse commandant hij sneuvelt op de slagveld en het enige wat er droog ut zijn mond komt is Au ik ben gewond maar het klinkt egt waardeloos alsof je het nu gewoon opzegt. Maar voor de rest is het spel egt :tu: EDIT: Mijn spel doet nu raar het hele spel loopt vloeiend maar wanneer ik met veel mannetjes aan het vechten ben wordt het hele spel schokkerig en traag. Weet iemand wat ik moet doen ? Bewerkt: 30 juli 2007 door powerpats Reageren
alliedtroper Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 vinden jullie dit ene tof spel? een paar van mijn vrienden hadden dit spel en heb het eens mogen lenen de graphics zijn uiteraard subliem maar de gameplay laat heel wat steken vallen, populatie is nog altijd zo laag en er zijn toch enkele bugs hoor en online spelt er dit spel ook al bijna niemand Reageren
Wrieh Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik vond Ageo of empires II Beter. j hebt maar 3 campains(ofzo) bij AOEII waren dit er 5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.