Mcbeat Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Hey, Ik heb Action Replay Ultimate Cheats voor Gta Sa al een tydje Maar ik heb nu achter op het hoesje gelezen dat als ik naar www.codejunkies.com ga en dan Gta Sa cheats daar op zoek en die invul op me ps2 dat ik weer nieuwe codes heb,alleen het probleem is als ik daar heen ga zijn er alleen maar van die codes voor Gta Vc en Gta 3 maar niet voor Sa Heeft iemand mischien die codes hiervoor wil je die dan hier zetten (oja ik wist niet waar ik dit moest plaatsen heb ik het verkeerd geplaatst dan spijt het me) Reageren
Ikkes Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Hoi mc beat. Ik begreep je vraag niet helemaal maar ik haalde dit eruit: Waar zijn de codes voor San Andreas? Nou ik kan je vertellen die zijn te vinden op GtaGames.nl Hier staan de cheats voor Ps2/Pc/Xbox. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb Reageren
Mcbeat Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ikkes,dat bedoel ik niet. Kijk,Je weet die disc als je die in je ps2 stopt kan je toch andere codes invullen zoals een vliegtuig in je garage enzo,maar op de achterkant van het hoesje staat dat als ik naar www.codejunkies.com ga en gta sa invul dat er meer codes zijn zoals dat alle water verdwijnt enzo,mijn vraag ik doe dat alleen er staan geen codes voor Gta Sa wie heeft die voor me. Het zijn dacht ik cijfers en letters bijv.43slhdl die type ik dan in bij die cd en dan kan ik die code gebruiken. Reageren
Ikkes Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Sorry dat ik het fout begreep :$ Ik zal even voor je kijken, als ik het gevonden heb Edit ik mijn post wel. Edit: Ik heb iets gevonden het is een waterlevel editor voor de pc en ps2(wat ik er uit begrijp). Kijk maar Hier ps. ik zal nog even veder kijken ps2. Ik heb dit gevonden via google(dit is een hint ) EDIT 2: IK heb het weer fout begrepen Ik ben niet echt bij de les :$ Bewerkt: 16 oktober 2005 door ikkes Reageren
dudedude Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ik heb die cheatdisc ook en je kan beter geen cheats erin zetten want het zijn alleen maar van die ouwe cheats die je nu tog al met de hand kan invoeren Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 daarvoor heb je toch ARMAX nodig? Reageren
dudedude Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 daarvoor heb je toch ARMAX nodig? hoe bedoel je? dit is een soort ARmax maar dan voor San andreas Reageren
Fuffie Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Waar koop je armax dat wil ik graag weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.