Jump to content

Action Replay

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb Action Replay Ultimate Cheats voor Gta Sa al een tydje

cheatb.jpg

Maar ik heb nu achter op het hoesje gelezen dat als ik naar www.codejunkies.com ga en dan Gta Sa cheats daar op zoek en die invul op me ps2 dat ik weer nieuwe codes heb,alleen het probleem is als ik daar heen ga zijn er alleen maar van die codes voor Gta Vc en Gta 3 maar niet voor Sa

Heeft iemand mischien die codes hiervoor wil je die dan hier zetten

(oja ik wist niet waar ik dit moest plaatsen heb ik het verkeerd geplaatst dan spijt het me)

Geplaatst:

Hoi mc beat.

Ik begreep je vraag niet helemaal maar ik haalde dit eruit: Waar zijn de codes voor San Andreas?

Nou ik kan je vertellen die zijn te vinden op GtaGames.nl

Hier staan de cheats voor Ps2/Pc/Xbox.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb ;)

Geplaatst:

Ikkes,dat bedoel ik niet.

Kijk,Je weet die disc als je die in je ps2 stopt kan je toch andere codes invullen zoals een vliegtuig in je garage enzo,maar op de achterkant van het hoesje staat dat als ik naar www.codejunkies.com ga en gta sa invul dat er meer codes zijn zoals dat alle water verdwijnt enzo,mijn vraag ik doe dat alleen er staan geen codes voor Gta Sa wie heeft die voor me.

Het zijn dacht ik cijfers en letters bijv.43slhdl die type ik dan in bij die cd en dan kan ik die code gebruiken.

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry dat ik het fout begreep :$

Ik zal even voor je kijken, als ik het gevonden heb Edit ik mijn post wel.

Edit:

Ik heb iets gevonden het is een waterlevel editor voor de pc en ps2(wat ik er uit begrijp).

Kijk maar Hier

ps. ik zal nog even veder kijken

ps2. Ik heb dit gevonden via google(dit is een hint :cab: )

EDIT 2:

IK heb het weer fout begrepen :cab: Ik ben niet echt bij de les :$

Bewerkt: door ikkes
Geplaatst:

ik heb die cheatdisc ook en je kan beter geen cheats erin zetten want het zijn alleen maar van die ouwe cheats die je nu tog al met de hand kan invoeren :Y

• 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...