Rullez Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 weet iemand soms waar de slamvan staat of waar ik hem kan vinden Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 weet iemand soms waar de slamvan staat of waar ik hem kan vinden Hij rijd gewoon rond, zoals alle andere auto's... Reageren
Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 vaak bij Vine Wood of Las venturas zie je ze ook heel vaak of je download een carspawn mod? Reageren
Rullez Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 dat helpt veel zeg ik wil weten waar hij vaakt rijd of vast staat Reageren
Mcbeat Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Hij rijdt vaak op The Strip in Las Venturas of je koopt hem bij de import/export als je dat al gedaan hebt Reageren
Rullez Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 oke maar voor export heb ik um juist nodig Reageren
Dizzee Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Hier is een kaart van alle voertuigen waar ze geparkeerd staan. De slamvan staat in Los Santos dicht bij het vliegveld. El corona noemt de plaats, ergens bij een sex-shop. Hier kan je de kaart vinden: http://users.pandora.be/GoDoFuNReaL/Vehicles.JPG *edit* Deze staat er alleen als je bezig bent de auto's te exporteren die op de lijst staan, dus de lijst met de slamvan op. Bewerkt: 17 oktober 2005 door Dizzee Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 En hier heb je een foto van de 'SlamVan'. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 soms kan je hem ook zien rondrijden in dorethy (san fiero) Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Check de Walktrough, daar staan alle auto's op... en op sommige plaatsen spawnen ze wanneer je ze moet inleveren bij de haven Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Check de Walktrough, daar staan alle auto's op... en op sommige plaatsen spawnen ze wanneer je ze moet inleveren bij de haven Eeh sorry hoor maar de WT doet het niet of ben ik soms dom Reageren
Svenie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 nee je hebt gelijk de walktrough is momenteel ofline de meeste plaats waar hij komt is las venturas en soms ook in het centrum van los santos Reageren
SanFierro Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 De Walkthrough is weer online, maar ik zie nergens meer waar welke auto's staan en in welke shops ze getuned kunnen worden. De walkthrough is er niet echt op vooruit gegaan. Ik kan nu dus ook niet vinden waar je girlfriends het liefst eten e.d. Dit soort dingen stond ervoor wel op.... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 De Walkthrough is weer online, maar ik zie nergens meer waar welke auto's staan en in welke shops ze getuned kunnen worden. De walkthrough is er niet echt op vooruit gegaan. Ik kan nu dus ook niet vinden waar je girlfriends het liefst eten e.d. Dit soort dingen stond ervoor wel op.... Klopt, hier word aangewerkt. Nu weer Back To Topic. Reageren
SanFierro Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 QUOTE (SanFierro @ 17 Oct 2005, 10:50:36) De Walkthrough is weer online, maar ik zie nergens meer waar welke auto's staan en in welke shops ze getuned kunnen worden. De walkthrough is er niet echt op vooruit gegaan. Ik kan nu dus ook niet vinden waar je girlfriends het liefst eten e.d. Dit soort dingen stond ervoor wel op.... Klopt, hier word aangewerkt. Nu weer Back To Topic. Ok bedankt...Weet je misschien wanneer dit ongeveer klaar is, ik heb er namelijk veel aan gehad... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.