Jump to content

slamvan

Recommended Posts

Geplaatst:
weet iemand soms waar de slamvan staat of waar ik hem kan vinden

Hij rijd gewoon rond, zoals alle andere auto's...

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is een kaart van alle voertuigen waar ze geparkeerd staan.

De slamvan staat in Los Santos dicht bij het vliegveld.

El corona noemt de plaats, ergens bij een sex-shop.

Hier kan je de kaart vinden:

http://users.pandora.be/GoDoFuNReaL/Vehicles.JPG

*edit* Deze staat er alleen als je bezig bent de auto's te exporteren die op de lijst staan, dus de lijst met de slamvan op.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Check de Walktrough, daar staan alle auto's op... en op sommige plaatsen spawnen ze wanneer je ze moet inleveren bij de haven ;)

Geplaatst:
Check de Walktrough, daar staan alle auto's op... en op sommige plaatsen spawnen ze wanneer je ze moet inleveren bij de haven ;)

Eeh sorry hoor maar de WT doet het niet of ben ik soms dom :bonk:

Geplaatst:

nee je hebt gelijk de walktrough is momenteel ofline

de meeste plaats waar hij komt is las venturas en soms ook in het centrum van los santos

Geplaatst:

De Walkthrough is weer online, maar ik zie nergens meer waar welke auto's staan en in welke shops ze getuned kunnen worden. De walkthrough is er niet echt op vooruit gegaan. Ik kan nu dus ook niet vinden waar je girlfriends het liefst eten e.d. Dit soort dingen stond ervoor wel op....

Geplaatst:
De Walkthrough is weer online, maar ik zie nergens meer waar welke auto's staan en in welke shops ze getuned kunnen worden. De walkthrough is er niet echt op vooruit gegaan. Ik kan nu dus ook niet vinden waar je girlfriends het liefst eten e.d. Dit soort dingen stond ervoor wel op....

Klopt, hier word aangewerkt.

Nu weer Back To Topic. :D

Geplaatst:
QUOTE (SanFierro @ 17 Oct 2005, 10:50:36)

Klopt, hier word aangewerkt.

Nu weer Back To Topic. 

Ok bedankt...Weet je misschien wanneer dit ongeveer klaar is, ik heb er namelijk veel aan gehad... _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...