Tim14 Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 hey, als ik sommige liedjes met kazaa installeer en ik ga ze vervolgens beluisteren dan krijg ik vaak een iritand gepiep en gekraak enzo het is erg iritand heeft iemand hier ook last van? of ligt het aan mijn pc of kazaa? Reageren
Joriz Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 Gebruik geen Kazaa. Daar staan alleen maar virussen. Ik mag niet uitleggen hoet het wel moet maar je kan ook naar de winkel gaan of naar websites waar je goedkoop MP3's kan kopen. Reageren
Trax Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 Dat gekraak en gepiep is de song-beveiliging Reageren
Melchior Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 Ik doe ook niet aan Kazaa, dit staat bij mij garant voor al 6 jaar geen virus-problemen! Reageren
killerbee Geplaatst: 29 juli 2004 Rapport Geplaatst: 29 juli 2004 bij somige nummers doet ie da vooral bij bekende maar je moet er gewoon een paar downloaden er zit altijd wel een goede tussen je moet trouwens een andere versie van kazaa hebben stuur maar een pm als je wilt weten welke versie Reageren
Eclipse Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Geplaatst: 30 juli 2004 GEEN kazaa gebruiken...ik gebruik altijd DC++ Dat is een veel beter programma alleen zit wel een nadeel aan, je kan pas om 12 uur in de middag beginnen met downloaden Maar het is wel veel fijner dan kazaa :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Geplaatst: 30 juli 2004 dat die mafketels van de platenindustrie die dat gekraak er gewoon inzetten Reageren
Trax Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Geplaatst: 30 juli 2004 Ik vind dat ze GROOT gelijk hebben. Ze maken geen muziek om gedownload te worden. Ze maken muziek om te verkopen. Zonder dat gekraak, zou er veel meer gedownload worden, en krijgen de muzikanten ook steeds minder geld binnen ... Als het zo door had gegaan had de Muziekindustrie gewoon ten onder gegaan <_< Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Geplaatst: 30 juli 2004 TIM13 zit dan gekraak en gepiep niet in jouw hoofd???? :lol: Reageren
Trax Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Geplaatst: 30 juli 2004 TIM13 zit dan gekraak en gepiep niet in jouw hoofd???? :lol: Waar slaat dat nou weer op, en wat heeft dat nou hiermee te maken? <_< Reageren
Robin2130 Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Geplaatst: 30 juli 2004 het is maar een geintje hor :huh: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 30 juli 2004 Rapport Geplaatst: 30 juli 2004 (bewerkt) Ik hoor het gekraak ook welleens bij sommige nummers, als ik ze dan luister zijn het erg lange nummers iets van 23 minuten ofzo, terwijl er eerst bij stond dat ie maar 5 minuten duurt ofzo. Ik gebruik ook Kazaa. Kazaa Resurrection ofzo, nog geen problemen mee gehad, maar ik download alleen Mp3tjes en heel soms videoclips. De meeste virussen zitten in de software programma´s die je ook kan downloaden bij Kazaa, maar ik download nooit software. Bewerkt: 30 juli 2004 door MightyDuck Reageren
Timovich Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2004 Download gewoon de andere uit de lijst... Net zolang tot je wel een goeie hebt! Reageren
Arjen Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2004 Ik hoor het gekraak ook welleens bij sommige nummers, als ik ze dan luister zijn het erg lange nummers iets van 23 minuten ofzo, terwijl er eerst bij stond dat ie maar 5 minuten duurt ofzo.Ik gebruik ook Kazaa. Kazaa Resurrection ofzo, nog geen problemen mee gehad, maar ik download alleen Mp3tjes en heel soms videoclips. De meeste virussen zitten in de software programma´s die je ook kan downloaden bij Kazaa, maar ik download nooit software. Nieuwe beveiliging. btw. Kazaa Lite 2.4.3e moet je hebben. Tenminste als je software wilt downloaden. Muziek kan je wel kopen. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2004 ja tuurlijk kan ja alles kopen maar het is echt asociaal duur ze vragen verdomme ruim € 20,- voor een simpel Cdtje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.