Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Gekraak heeft iedereen op Kazaa weleens last van, probleem is simpel te verhelpen... Download een andere versie van het nummer met een andere bestandsgrootte...

Virus in software heb ik ook weinig last van op Kazaa, aangezien bijna alles aan de bestandsgrootte al gezien kan worden...

Daarnaast gebruik ik tog liever ftp's en warezsites om vanaf te downloaden...

Geplaatst:

ik heb het de laatste tijd nog maar heel weinig met een andere kazaa het gebeurt eigenlijk helemaal niet meer :D

ik vind het best vaag dat de platenindustrie dat doet want je moet ook een beetje met de tijd mee gaan he sommige artiesten maakt het ook niks uit als je hun muziek download in plaats van koopt zoals fred durst van limp bizkit dus dat is wel een goede gast

Geplaatst:

Precies die zangers en zangeressen zingen alleen maar voor het geld die hebben miljoenen zat enzo dus zeik dan niet zo!

Geplaatst:
Precies die zangers en zangeressen zingen alleen maar voor het geld die hebben miljoenen zat enzo dus zeik dan niet zo!

Hierin vergissen mensen zich nogal vaak, niet elke zanger(es)/artiest verdiend tonnen met geld...

En zullen vanwege dit soort dingen ook weinig kans hebben om geld te verdienen, het is daarnaast ook niet alleen de artiest die geld ontvangt, maar ook de platenmaatschappij - die ook genoeg geld uitgeeft aan het produceren van de cd - daarnaast moet er meestal ook nog een videoclip, en daar moet allemaal geld voor op tafel komen...

Ook is het voor de artiest niet zo makkelijk om alles in te zingen en in elkaar te zetten, veel dingen moeten vaak overnieuw, waardoor een nummer opnemen tog een flinke tijd kan kosten.... Moest er ff uit :)

Geplaatst:

Gelijk heb je ja ik d8 ook alleen aan zangeressen als britney spears enzo die verdienen genoeg maar de beginnende zangers/zangeressen die zijn daar het dupe van het is vaker gebeurd dat een beginnende zanger in de top40 komt en dat je er nix meer van hort

Geplaatst:

Dus met andere woorden; het lijkt leuk omdat het gratis is, maar indirect breng je de muziek-industrie ten gronde!

Geplaatst:
Dus met andere woorden; het lijkt leuk omdat het gratis is, maar indirect breng je de muziek-industrie ten gronde!

Hey, je probeert me tog niet van het downloaden af te helpen :puh: ?

Ach... Maar er worden nog genoeg cd's verkocht hoor, echte die-hard fans kopen nog steeds de albums van hun favo artiesten, en daarnaast valt niet altijd alles wat op cd/vinyl uit is gebracht op inet te vinden...

Mjah... Who cares :)

Geplaatst:

Je kan natuurlijk ook overstappen op een ander programma dan kazaa. Ik heb dat namelijk wel een paar dagen geleden gedaan. Ik gebruik nu zelf Ares werkt echt precies als kazaa en lijkt er zelfs nog op. Alleen geen reclame en geen gare geluiden door je muziek heen. En zelfs (voor zo ver ik weet) geen spyware. Want ik heb hem gescanned met ad-ware. Check hier voor meer info Ares

BTW: Muziek downloaden voor eigen gebruik is trouwens legaal zolang je zelf niks aanbied op internet. Maar natuurlijk is dit een beetje het zelfde als mee drinken van een rondje bier en zelf nix geven.

Geplaatst:
Muziek downloaden voor eigen gebruik is trouwens legaal zolang je zelf niks aanbied op internet. Maar natuurlijk is dit een beetje het zelfde als mee drinken van een rondje bier en zelf nix geven.

Waardoor degene waarvan je download dus illigaal bezig is, aangezien hij het aanbied op internet... Waardoor... Erm.. dat kun je zelf wel bedenken :puh: ...

Als ik het me goed herinner, van een paar jaar terug, was de regel iets van; dat je het bestand ook op cd/plaat what so ever moet hebben, of anders binnen 24 uur van je pc verwijderd moet hebben... Or something like that crap... Maar ach.. Daar draait het niet om, niet helder nu ook :rolleyes: ...

Er zijn nog wel meer proggies like this...

Kazaa, Imesh, eDonkey, Emule, DC++, Shareaza, Torrent troep, and what so ever...... Blablabla...

Strax ff die prog van je bekijken... Ben benieuwd :)

Geplaatst:

ik koop ook wel zelfs cd's hoor maar dan wel bijvoorbeeld alleen van artiesten waar die ik echt leuk vind.

mijn cd rek is al bijna vol :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...