Ice Cold Killa Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Heb jij Guild Wars? Zo ja, zeg dan de naam van je poppetje zodat ik je aan m'n vrienden kan toevoegen, zijn er wat bekenden. Bewerkt: 16 oktober 2005 door Ice Cold Killa Reageren
Mcbeat Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik heb het niet,kan je mischien een beetje info gefen wat het precies is Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik heb het niet,kan je mischien een beetje info gefen wat het precies is Hetzelfde als World of Warcraft maar dan kost het niks, kan je kopen in de winkel. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 wat is de prijs van het spel, want het zijn wel vette screens Reageren
Mania-92 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Je kunt hem bij mij halen voor 25 euro+ verzendkosten. Maar het is echt een poepspel, je hebt echt snelle verbinding nodig anders wodt je gek van de LAG. Eigluk niet de moeite waard. :$ Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Je kunt hem bij mij halen voor 25 euro+ verzendkosten. We gaan géén handeltje beginnen op het forum. Gebruik daar maar MSN of PB voor. Back To Topic..... Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik heb het niet ik heb het es gespeeld het is opzich wel mooi enzo, maar ik hou niet zo van mmorpg(massive multipayer online rol playing game) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.