sniffel Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 wie weet een code (cheat code zodat ik een politie auto kan krijgen) zonder te stelen afz sniffel Reageren
arnie Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik denk dat er geen cheat voor bestaat, dus er zit niets anders op dan de cop car gewoon te stelen Reageren
Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Je steelt um dan zowiezo als je instapt kan alleen met CARSPAWN MOD Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 wie weet een code (cheat code zodat ik een politie auto kan krijgen)zonder te stelen afz sniffel Er is geen code voor een politiewagen. Op GTAGames.nl staan wel veel andere codes voor voertuigen. Gunslinger Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Je kan een trainer downloaden hier en dan kan je ze spawnen ... + allemaal andere auto's en cheats en garage editor ook heel handig ding ... Greetz GizmO Reageren
Rekam Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Je moet altijd eens goed G00chlen, dan vind je je antwoord wel. Omdat daar geen cheat voor bestaat, is het handig om een trainer of mod te gebruiken. Reageren
Baffie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Je kunt hem ook op ander manieren krijgen hoor! Bijvoorbeeld deze: De politie achter je aan lokken je garage in. De politie achter je aan lokken, twee agenten uit dezelfde wagen neerpaffen en het spel opslaan, dan de wagen pakken en in je garage zetten. Een politiewagen pakken waarvan de agent net uitstapt om een andere crimineel te pakken. Met een Towtruck/Tractor voor een politiewagen gaan staan bij het stoplicht en hem wegslepen naar je garage. De missie Burning Desire doen, als je de tent uitkomt staat er een LSPD Police car te wachten! En ga zo nog maar een poosje door, er zijn écht ontelbaar veel manieren om er één te krijgen. Reageren
sniffel Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 dank jullie well voor jullie goede tips afz sniffel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.