Scarface92 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Echt een leuke serie! Ik heb zelfs alle afleveringen van de serie op Dvd! Mijn topic over de nieuwe serie van flodder,die er misschien gaat komen:Klik hier Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik vind het wel grappig want er gebeurt op z,n tijd wel iets nieuws of het is je eerder niet opgevallen Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ik keek het altijd vroeger, aleen het word wat saai nu. En nu ook omdat het eigenlijk te vroeg komt dan ben ik ergens mee bezig ofzo . Reageren
Sandra Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Ik heb vanavond even wat in elkaar geknutseld: In de 1e en 2e FlodderFilm speelde Huub Stapel de rol van Johnny, in de 3e Film en de 62 losse afleveringen nam Coen van Vrijberghe de Coningh die rol over. In de aflevering 'Egotrip' keerde Huub nog even terug voor een bijrol. Een mooi moment was dat de 2 'Johnny's' elkaar een hand geven: Bron: Sommigen foto's zijn screenshots die ik zelf heb gemaakt vanaf dvd, de anderen heb ik gevonden op google. Bewerkt: 2 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
Wijst Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Mooiste serie van de wereld ! Ik kijk het iedere avond als ik kan om 18:25 precies zit ik voor de buis ! Ookal heb ik de meeste al paar keer gezien kan er geen genoeg van krijgen ik ben een 100% Flodder fan ! Reageren
Sandra Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Zaterdag weer de 1e Flodder-film op tv!!! Reageren
Follow Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Zaterdag weer de 1e Flodder-film op tv!!! Ik hoorde het ook op TV, op SBS6 toch? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Zaterdag weer de 1e Flodder-film op tv!!! Jammer, ik had liever Flodder 3 gezien..Die vind ik een stuk leuker! Flodder 1 is ook niet verkeerd alleen zijn de acteurs lang niet zo goed als in de serie. Reageren
Sandra Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Zaterdag weer de 1e Flodder-film op tv!!! Ik hoorde het ook op TV, op SBS6 toch? RTL 7 half 9 Flodder 1 is ook niet verkeerd alleen zijn de acteurs lang niet zo goed als in de serie. Mee eens. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Zeldzame opnamen van het bouwen van de Flodderwijk op het studioterrein in Almere. Klik hier Reageren
Wesley Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Wanneer komt Flodder in Amerika weer eens op TV? De allerbeste van Flodder is toch wel Flodder in Amerika! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Wanneer komt Flodder in Amerika weer eens op TV?De allerbeste van Flodder is toch wel Flodder in Amerika! Die zal dan wel volgende week op Rtl 7 komen! Je kunt de volledige film ook op Video.Google.com kijken, als je niet kan wachten! Klik dan hier, veel plezier! Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 waaat is die ene kind in die jurk een meisje ik dagt altijd dat het een jongen was Reageren
Sandra Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) waaat is die ene kind in die jurk een meisje ik dagt altijd dat het een jongen was Bedoel je 'Toet'? Bewerkt: 10 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.