Jump to content

Flodder


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Oh ik kan me zo goed herinneren hoe ik altijd met mijn broertje Flodder ging kijken in mijn ouders slaapkamer. Dat was geweldig :D

Het blijven toffe afleveringen en de films zijn ook erg goed. Misschien moet ik binnenkort maar eens een aflevering opzoeken.

Dat filmpje van 'the making of Flodder 3' met Johnnie is ook erg leuk gedaan, nog steeds spijtig hoe vroeg Coen in zijn succesvolle carrière kwam te overlijden.

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandra

    20

  • Scarface92

    19

  • Wesley

    6

  • San_Andreas_Nigga

    6

Flodder <3 Zonnedael was destijds bij mij in de buurt gebouwd. (de buiten set) Beetje limbo flodders :3 Verder vind ik de series ook wat minder als de films.

Stonden die nep huizen dus gewoon in Sittard in een wijk gebouwd voor die serie :puh:?

Ik dacht dat het hele decor bij FFF stond opgebouwd in Almere. En andere delen zijn gewoon op straat opgenomen.

Lees het eerste kopje van SETS :)

Aha, dus enkel buiten scene's buiten hun straat zijn daar opgenomen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, dus enkel buiten scene's buiten hun straat zijn daar opgenomen :puh:

Dat zei ik toch, silly Davy :clown:

:$ Traag van begrip hé. :puh: Heb dat Flodder decor topic van FOK! helemaal gelezen, jammer dat veel foto's het niet meer doen na ruim 6,7 jaar. Blijkbaar heeft 1 Fokker ook de auto waarop Sjonnie (Coen) overleden is gekocht :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...