gangster28 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 Hier laat ik zien hoe je tekst maakt die hier op lijkt. stap1 open een nieuw bestand.(ik neem 400x400) stap2 type de teks die je beschadigd wil hebben. stap3 filter->distort->ripple en dan ok klikken stap3 dan een stekte uitkiezen ik zou tussen de -400 en de 400 blijven anders is het haast niet meer te lezen. als je klaar bent klik je ok. dan ben je klaar en dan heb je hier het resultaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 Mwoa, om hier nou een tut over te maken vind ik een beetje onzin. Het is maar een effectje. Toch leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 Verpest de tekst een beetje maar wel leuk bedacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 Wel geining maar om er een tut over te maken is een beetje overdreven. Mijn resultaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2005 Volgens mij zou je zulk soort lettertype ook downloaden ... naja zal vast wel de eerste keer zijn (een tut) wel leuk gedaan Greetz GizmO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2005 Wat je maar leuk vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.