Jump to content

hoe krijg je de ....

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben nu al een lange tijd bezig met de fbi truck te krijgen maar het lukt me steeds niet weet iemand bij welke ster hij komt? alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij bij 4 of 5 sterren. Ga op een redelijk hoog gebouw staan waar ze je niet raak kunnen schieten. Zo heb je alleen last van de helikopters. Blijf chaos schoppen, dan zal hij vanzelf een keer langs komen tuffen. :puh:

Gunslinger

@ General Lee: Mijn fout, ik haalde de Truck met de Ranger in de war... :bonk:

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

fbi truck kan je alleen krijgen met armax

bij 4 of 5 sterren komt de fbi rancher

dus geen fbi truck :D

Geplaatst:

of je moet wachten tot de laaste missie waarbij je big smoke moet vermoorden in een drugspand .daar moet je dan eerst die ballas knallen. en daar staat dan ook zn fbi truck .en die moet je jatten. en in je garage stoppen. let wel op je moet dan wel die missie overnieuw doen .want je heb die truck nodig voor die missie om het pand binnen te gaan. :D

Geplaatst:

Je kunt hem inderdaad niet krijgen door het spel officieel te spelen, manieren om hem wél te krijgen zijn de volgende:

De Noobmode v2.0 gebruiken

In de main.scm de auto ergens neerpoten waar je zélf wilt.

In de vehicles.ide het voertuig gewoon rond laten rijden, ik dacht trouwens wél dat dat nog wel extra problemen geeft aangezien het een overheidsvoertuig is, andere manieren zijn er niet. Of als laatste kan je nog de textures, naam en eigenschappen van de FBI Truck overzetten naar een ander voertuig zodat het líjkt dat je hem hebt, maar officieel rij je dan met een ander voertuig.

Geplaatst:

Dan zal je helaas een Armax moetn kopen

gebruik anders ff de zoekfunctie

daar vind je vast meer topics over Armax

en de prijs enz.

:bier:

Geplaatst: (bewerkt)
nee dat is geen fbi truck maar een s.w.a.t

ja je hebt gelijk sorry :D

Bewerkt: door GTAlibertycitystories

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...