DaBeast Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) ik heb een paar vragen en zou graag willen dat die beantwoord worden 1) hoe pas ik de vlieg hoogte in zodat ik hoger kan vliegen en zo dus in de wtc kan vliegen , ik wil namelijk een missie maken 2)hoe kan ik een radio zender bijvoegen en dus niet veranderen (en aub , zeg nu niet mp3 player ) ??? 3)weet er iemand waar ik de afbeeldingen van de radio kan vinden en dus veranderen ? *solved* 4)who teh F*ck is die zogenaamde "JIM" die bijna in iedereen zijn sig staat ?? *solved* dankjewel -DaBeast Bewerkt: 18 oktober 2005 door dabeast Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 1 weet ik niet 2 weet ik niet 3 fronten 2 4 dat weet haast niemand (denk de mensen van de crew wel) 5 dit hoort in het modding fora. Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Voor 1 en 3 moet je in het Modding Hulp forum zijn, ik verplaats het topic voor je. 2 Is voor zover ik weet niet mogelijk (Waarom wil je überhaupt behalve de MP3 player nog een radiostation toevoegen?). En Jim heb ik nooit persoonlijk ontmoet, maar hij moet een zeer wijs man zijn. Ik zou zijn raad maar opvolgen! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 LOL, lantyz 1. ALs het voor VC is kan dit volgens mij met de VC limit Adjsuster 2. Dat kan niet 3. Dat kan niet 4. Hoef je hier niet te vragen zo, nou dat was niet zo moeilijk Reageren
Wauzie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 3. Dat kan niet 3 kan wel, kwestie van TXD aanpassen. Fronten2.txd of zo. Reageren
DaBeast Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) nee , ik heb geprobeert met limit ajuster , bolt nie @ Lantyz warom ? omdat ik er gewoon radio stations bij wil hebben edit: ja da van die afbeelding verandere is in fronten 2 thx Bewerkt: 17 oktober 2005 door dabeast Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 *bump* sorry voor dubble post maar *bump* dus niemand weet die andere 2 vragen??? weet iemand waar ik da mss kan vragen ? :$ Reageren
Bradley H. Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik heb een paar vragen en zou graag willen dat die beantwoord worden 1) hoe pas ik de vlieg hoogte in zodat ik hoger kan vliegen en zo dus in de wtc kan vliegen , ik wil namelijk een missie maken 2)hoe kan ik een radio zender bijvoegen en dus niet veranderen (en aub , zeg nu niet mp3 player ) ??? 3)weet er iemand waar ik de afbeeldingen van de radio kan vinden en dus veranderen ? *solved* 4)who teh F*ck is die zogenaamde "JIM" die bijna in iedereen zijn sig staat ?? *solved* dankjewel -DaBeast 1.- Hier zijn mods voor, check gtagames.nl eens. 2.- Kan niet 3.- TXD bewerken zoals Wauzie al zij. 4.- Een aardige gozer volgens mij. Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 lol , kvond nx , en bij contact stond dat ik op het forum moest posten da doe ik nu Reageren
DaBeast Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 *bump* welke tool is dat dan ??? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Kun je A.u.b niet tripple posten ?, over welke tool heb je het. Als je het over die mod hebt, en het niet op GTAgames vindt zul je met google verder moeten. Reageren
evildirk Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 In het SCM-forum werd m'n vraag niet beantwoord dus ik zet hem hier: Zou het niet vet zijn om een mod te bouwen, ik denk dat het niet zo moeilijk is, om bij je Savehouse in the Grove een aantal punten hebt waar als je inloopt je ergens anders uitkomt (net als bij gebouwen). Een soort teleport, dan zou je gewoon in the grove beginnen, stap je in zo'n punt en dan kom je in een keer in Las Venturas. Dat zou best vet zijn. Zou dat kunnen? Ikzelf denk van wel, ik had het allang uitgebropeerd zelf, maar ik heb geen San Andreas (alleen voor de PS2). Alvast Bedankt Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 (bewerkt) ik had het over de tool : "vc limit adjuster" , niet over een mod ik heb al 1000 X gegoogled maar vond niX laat dat maar van die radio stations... nu moet ik echt weten hoe ik hoger kan vliegen... zodat ik in de wtc kan vliegen en een missie maken nog een vraag bij: hoe verander/maak ik een alpha channel in een TXD ??? en srr van die triple post maar niemand antwoorde Bewerkt: 22 oktober 2005 door dabeast Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 1) hoe pas ik de vlieg hoogte in zodat ik hoger kan vliegen en zo dus in de wtc kan vliegen , ik wil namelijk een missie maken Ben jij wel helemaal lekker? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.