iron eagle Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 wie kent t spel age of mythology en kan me zeggen hoe ik codes in voer bij mij werken ze niet ik druk wel eerst op enter en dan komt er zon balk je ik heb de codes van een site gehaald en ik voer ze bijvoorbeeld wuv woo hellemaal niks o canada weer helemaal niks junkfood nigh5t weer helemaal niks moet ik iets bij options veranderen ofzow? Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 wie kent t spel age of mythology en kan me zeggen hoe ik codes in voer bij mij werken ze niet ik druk wel eerst op enter en dan komt er zon balk je ik heb de codes van een site gehaald en ik voer ze bijvoorbeeld wuv woo hellemaal niks o canada weer helemaal niks junkfood nigh5t weer helemaal niks moet ik iets bij options veranderen ofzow? Ik meen dat je alle cheats met Hoofdletters in moest voeren, kijk even of dat werkt Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ha die GTA-Vincent, Dit zijn de codes die mij prima werken. Maar: je moet ze wel in hoofdletters typen, anders lukt het niet! Gewoon op enter drukken, code in hoofdletters erin en klaar......Succes RED TIDE Makes water red GOATUNHEIM Get goat god power WUV WOO Flying purple hippo I WANT TEH MONKEYS!!!1! Get LOTS of monkeys L33T SUPA H4X0R Fast Build MR. MONDAY ? CONSIDER THE INTERNET Slow down units LETS GO! NOW! ? ISIS HEAR MY PLEA Get a small army TINES OF POWER Get Forkboy O CANADA Get a Lazer bear FEAR THE FORAGE Gives you a walking berry bushes god power BAWK BAWK BOOM Gives you a chicken-meteor god power SET ASCENDANT Reveal all animals on map WRATH OF THE GODS Get new god powers PANDORAS BOX Get new god powers DIVINE INTERVENTION Enable a used god power CHANNEL SURFING Skips to the next scenario THRILL OF VICTORY Win scenario IN DARKEST NIGHT Night UNCERTAINTY AND DOUBT Hide Map LAY OF THE LAND Reveal Map ENGINEERED GRAIN ? MOUNT OLYMPUS Max Favor ATM OF EREBUS +1000 Gold TROJAN HORSE FOR SALE +1000 Wood JUNK FOOD NIGHT +1000 Food Reageren
iron eagle Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 ok bedankt ik ga hem nuspelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.