RedRat Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Hey allemaal, ik heb nog ergens een spel liggen genaamd: Red dead revolver. Kent iemand het spel??? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Dit spel heeft R* ook gemaakt. http://www.rockstargames.com/reddeadrevolver/ Ik heb hem zelf nog nooit gespeeld. Reageren
RedRat Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Dit spel heeft R* ook gemaakt.http://www.rockstargames.com/reddeadrevolver/ Ik heb hem zelf nog nooit gespeeld. Weet ik daarom dit topic ook Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 het is zo'n western spel ja, maar ik heb hem nog nooit gespeeld. Reageren
RedRat Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) het is zo'n western spel ja, maar ik heb hem nog nooit gespeeld. Hij is wel erg leuk en grappig ook... (de game dus ) Bewerkt: 17 oktober 2005 door RedRat Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik heb hem ook, en een paar keer gespeelt. ik had er eerlijk gezecht wel meer van verwacht. Maar gelukkig komt GUN eind dit jaar uit, en dat is ook een mooi western spel. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik heb hem 2X gespeeld Vond het wel een mooie westerse shooter Reageren
dudedude Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik heb hem ook, en een paar keer gespeelt. ik had er eerlijk gezecht wel meer van verwacht. Maar gelukkig komt GUN eind dit jaar uit, en dat is ook een mooi western spel. ja GUN lijkt mij ook veel beter dan red dead revolver , vet mooi gemaakte paarden zijn er in GUN Reageren
henk_jan Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 RDR vond ik wel goed...alleen het kan zeer frusterend werken als je iemand niet kan verslaan en je moet telekens opnieuw beginne GUN lijkt me wel beter...missies en vrij rond lopen...Ik ga dat spel ook cker kopen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Het is wel een grappig spel, alleen de kwaliteit die Rockstar North normaal leverd is beter... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.