Ice Cold Killa Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Wie wil jij dood hebben? Die irritante Catalina? Die gast die telkens tegen jou aan loopt? Ryder? Zeg wie ik moet uitschakellen en hoe ik diegene uit moet schakellen! Let´s Do It Manhunt-Style!! Het moet natuurlijk wel mogelijk zijn dus als je wilt dat ik iemand ophang gaat dat natuurlijk niet, dit zijn de dingen die ik wel kan: Flamberen, Overrijden, Tank Huren, Van een rots gooien, In het water dumpen, Kettingzaag, Van-Achter-Aanval, Hydra Huren, Hunter Huren, In elkaar slaan, Autobom, en nog iets als je mss iets beters weet! Als het doel is uitgeschakeld dan krijg je als bewijs een reeks fotos of zelfs een filmpje! 5 Kills per dag. DIT TOPIC IS NU EVEN GESLOTEN, OMDAT ER NOG WAT GEREGELD MOET WORDEN Bewerkt: 17 oktober 2005 door Ice Cold Killa
s.e.v.a.n. Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Eeh doe maar Catalina en doe maar een gezellige autobom PS: ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt maar het bevalt me wel
Mazzeltje Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Maak voor mij die dikke Big Smoke maar dood. Hoe je het doet mag je helemaal zelf weten. Verras me maar.
Barcelona Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) dit word een leuke topic! dood maar catalina met een handtasje en alsje haar dood hebt schiet haar dan helemaal lek en gooi handtasjes op haar tot dat haar lichaam verdwijnt. Bewerkt: 17 oktober 2005 door Barcelona
Fireman Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Dit is wel goed idee alleen een beetje gejat maar dat boeit niet ik maak wel mensen dood heb ik ook weer iets te doen in deze saaaiieeee vakantie, het is trouwens ook wel de bedoeling om te zeggen met welk wapen enzo je ze dood moet maken. (vind ik dan) Bewerkt: 17 oktober 2005 door Fireman
Ikkes Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Als je nu toch bezig bent behandel oficer tempenny dan ook maar. Iets van een pakketje op zijn rug ofzo. Doe maar wat leuks
Ice Cold Killa Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Dit is wel goed idee alleen een beetje gejat maar dat boeit niet ik maak wel mensen dood heb ik ook weer iets te doen in deze saaaiieeee vakantie, het is trouwens ook wel de bedoeling om te zeggen met welk wapen enzo je ze dood moet maken. (vind ik dan) Er stond niks leuks in dit forum alleen vragen, dus het werd wel eens dat er iets leuks kwam. Bewerkt: 17 oktober 2005 door Ice Cold Killa
s.e.v.a.n. Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Maar ICK wanneer ga je dit eigenlijk allemaal doen??
SanFierro Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Het lijkt me wel wat als je Catalina van de grote brug afgooit... Als bewijs graag een filmpje....Ik wil wel zeker weten dat ze er geweest is....
Fireman Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik mag hem vast wel mee helpen en zoals ik al zei heeft hij waarschijnlijk ook niks te doen in de vakanties(?), i in ieder geval niet.
Ice Cold Killa Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Man ik wist niet dat zoveel gelijk iemand dood wouden hebben! Fireman, jij mag helpen maar wel de naam van het lid erbij zetten als iemand vermoord heb
need my speed Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Vermoord die vervelende legermannetjes maar effe met een C4 en als bewijs wil ik een M4 op hun lijk zien liggen. Daarna moet je ook een Tank stelen uit Area 69 zodat het leger me niks meer doet, maak daarvoor een filmpje...Genoeg te doen? Bewerkt: 17 oktober 2005 door need my speed
Ice Cold Killa Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik heb iemand nodig die dit even overneemt, want mijn spel doet ut niet meer!!
Arjen Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ok.. Dit snap ik niet, je gaat iemand vermoorden door iets te wijzigen or smt?
kortman_8 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ok.. Dit snap ik niet, je gaat iemand vermoorden door iets te wijzigen or smt? Nee hij gaat mensen vermoorden die leden dood willen hebben op manieren die in de eerste post staan. En als bewijs geeft hij een foto of filmpje.
Recommended Posts