SanFierro Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Zijn er de laatste tijd eigenlijk nog nieuwe cheats ontdekt of bijgekomen? Wat zijn bijvoorbeeld de laatste nieuwe cheats?? Reageren
Fireman Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Nope niet meer cheats wel meer glitches. Reageren
Ikkes Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Hoi SanFierro, Ik heb mischien wat voor je gevonden, het id de site van edison cartner(als ik me niet vergis) Kijk hier maar even hier staan ook verchillende cheats met "grappige" zinnetjes: **Klik** Reageren
SanFierro Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Hoi SanFierro,Ik heb mischien wat voor je gevonden, het id de site van edison cartner(als ik me niet vergis) Kijk hier maar even hier staan ook verchillende cheats met "grappige" zinnetjes: **Klik** Dat is inderdaad erg grappig, jammer dat ik m voor de PS2 heb...Dit kan zeker niet voor de PS2?? Reageren
Fireman Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Nou, die pc cheats zijn ook niet meer helemaal nieuw, op de ps2 zijn er niet meer cheats gevonden zoals ik al zei, en ja hij heet edison carter. Ik kan wel iets over een paar glitches op zoeken heb toch niks te doen. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 al die cheats bedoel je? die zijn er wel of bedoel je dat overal hoog water staat? dat kan door middel van ARMAX Reageren
SanFierro Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 al die cheats bedoel je?die zijn er wel of bedoel je dat overal hoog water staat? dat kan door middel van ARMAX Wat is een ARMAX?? Of stel ik nu een hele domme vraag.....? :$ Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 al die cheats bedoel je?die zijn er wel of bedoel je dat overal hoog water staat? dat kan door middel van ARMAX Wat is een ARMAX?? Of stel ik nu een hele domme vraag.....? :$ De ARMAX is een cheatdisc voor de PS2. Met deze disc heb je echt heel veel codes voor bijna alle spellen op de PS2. Hij kost ongeveer €30,-. Ik heb 40 euro betaald maar, ik kreeg er ook een USB-Stick bij. Dan kun je savegames van je PS2 naar de PC overzetten en omgekeerd. Als je van cheaten houd raad ik je deze echt aan. Hij kost wel even wat maar dan heb je ook echt iets. Reageren
SanFierro Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Dat klinkt inderdaad erg cool....Waar kan ik zo'n ARMAX halen?? Reageren
Wesley Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 al die cheats bedoel je?die zijn er wel of bedoel je dat overal hoog water staat? dat kan door middel van ARMAX Wat is een ARMAX?? Of stel ik nu een hele domme vraag.....? :$ De ARMAX is een cheatdisc voor de PS2. Met deze disc heb je echt heel veel codes voor bijna alle spellen op de PS2. Hij kost ongeveer €30,-. Ik heb 40 euro betaald maar, ik kreeg er ook een USB-Stick bij. Dan kun je savegames van je PS2 naar de PC overzetten en omgekeerd. Als je van cheaten houd raad ik je deze echt aan. Hij kost wel even wat maar dan heb je ook echt iets. zozo , das ook niet mis. heb je ook zo`n ding voor de X-Box , ik heb namelijk een X-Box :'D Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Dat klinkt inderdaad erg cool....Waar kan ik zo'n ARMAX halen?? Bij de betere gameshops, en o.a. bij Bol.com. _________________________ Het is al lang bekend dat er geen nieuwe codes meer komen voor San Andreas. We hebben ze allemaal nu. Het zijn er eigenlijk ook wel genoeg vind ik. Bewerkt: 17 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
BaasB Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Dat klinkt inderdaad erg cool....Waar kan ik zo'n ARMAX halen?? Bij de betere gameshops, en o.a. bij Bol.com. _________________________ Het is al lang bekend dat er geen nieuwe codes meer komen voor San Andreas. We hebben ze allemaal nu. Het zijn er eigenlijk ook wel genoeg vind ik. Tja, daar valt over te discussiëren... Ik zelf zou het heel erg leuk vinden als er nog wat (orginele) cheats bij zouden komen, niet van die flauwe dingen dat je alle wapens hebt, maar bijvoorbeeld dat je van Grove Street Families over kan lopen naar de Ballas. Of dat je zo'n auto zonder dak hebt waarbij er met een druk op de knop met speciale techniek een dak op komt, en met dezelfde knop het dak zich weer inklapt. (die auto's bestaan in het echt ook) Reageren
Ikkes Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik denk dar dat meer dingen zijn voor de wish list voor de upcoming Gta. **Klik** Maar wat er al gezegd was. er komen geen code's meer bij. Niet voor de PC maar ook niet voor de Ps2 en de Xbox. Wat nog wel een mogelijkheid is, is dat de lettercombinaties nog worden veranderd in leuke zinnetjes(wat er al bij een paar is gebeurt) vb. HESOYAM ----> INEEDBREATH(of iets dergelijks) Reageren
Juju Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Nope niet meer cheats wel meer glitches. welke glitches dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.