maj11 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 heey.... in die missie dat je Millie Perkins moet volgen kan ik steeds niet verder komen... want als ik bij haar huis ben krijg ik zo'n plaatje en dan moet ik haar gaan 'exiten' of zo iets Maar dat lukt niet ik denk dat het komt omdat ik de noobmode gedownload heb... Plees help me ik kom namelijk niet verder en ik vind die missie van break the bank at caligulas of zoiets zo leuk :'D plees help me Reageren
Kraay Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Als je daar eindelijk bent, komt er na een tijdje zo'n oude vent met een dildo langskomen, sla die vent kapot, pak die dildo. En ga dan naar binnen. En anders Deinstalleer de nOObmode . Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Je volgt haar eerst naar de videotheek en trekt in een zijkamertje dat leuke pak aan van rubber. Dan volgen naar haar huis. Je parkeert je auto en wacht tot er een klein krom kereltje aankomt met een vibrator in zijn hand. Die maak je dood en belt, nog steeds in je pak, bij Millie aan. Dan denkt ze dat het die ander is en heb je sex met haar. Voor de keycard heb je vervolgens 2 mogelijkheden: je date haar net zolang als nodig is om de keycard van haar te krijgen óf je schiet haar af en dan ligt de keycard in haar huis. Een en ander gebaseert op een spel zonder de noobmode overigens; die gebruik ik niet dus weet daar ook niets van. Reageren
BaasB Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik denk dat ik al weet wat hij bedoeld, dat had ik ook. Hij heeft volgens mij de missie 'Key To Her Heart' al uitgespeeld, maar moet nou met Millie Perkins gaan daten om van haar die sleutel/kaart te krijgen. En als je dan te weinig Sex Apeall, te weinig spieren, of te veel vet hebt, kun je niet met haar daten... Dan staat er inderdaad zoiets als you got to exite her... (ofzo, ben niet zo goed in Engels) Reageren
Sunray Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 ik zal dat is makkelijk uitleggen als je met haar moet daten schiet je haar eraan en ze laat de sluitels vallen zo simpel (maar ik heb ook een probleem ik kan geen nieuwe onderwerpen plaatsen er staat dan iets van een poll bestaat uit meer dan 1 keuze)wat moet ik doen Reageren
Fireman Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Noobmode heeft hot coffee? Als dat zo s dan komt het daardoor je moet haar zeker spanken? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Kun je niet simpelweg dat Gimpsuit aantrekken en bij haar aanbellen? De bimbo heeft toch geen idee hoe je daaronder uitziet, dus dat zal niet uitmaken denk ik @ Lantyz, oh, oke...dat had ik inderdaad niet goed begrepen. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik haar gewoon heb doodgeschoten, want ik had echt geen zin om weer een week bezig te zijn om 100% te krijgen. Die bug ken ik dus niet. Maar even een off-topic vraag: als je hot coffee niet hebt gebruikt, waarom zou je dan de no hot coffee willen installeren? Bewerkt: 20 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik denk niet dat dat is wat hij bedoelt. Hij bedoelt dat je nadat je bij haar naar binnen bent gegaan, een sexscene krijgt waarin je haar moet slaan. Ik heb begrepen dat dit in het originele spel niet hoort, en dat de Noobmode en/of Hot Coffee Mod dit veroorzaakt. Ik heb echter hetzelfde probleem, maar ik gebruik noch de NoobMode, noch de Hot Coffee Mod. Bovendien wil de No Hot Coffee patch om de één of andere reden niet installeren. Vreemd probleem, en ik heb er nog geen oplossing voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.