Jump to content

Preview GTA: LCS

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voor iedereen die snakt naar informatie, screens en andere dingen over GTA: LCS, heb ik goed nieuws. :D

Er is namelijk een preview verschenen op Gamer.nl. Klik hier!

Gunslinger

EDIT: Misschien is het iets om te vertellen wat jij van LCS vind, na het lezen van de preview. Ik moet zeggen dat ik aardig verrast ben over het resultaat. Ik had gedacht dat de besturing erg vervelend zou worden, maar volgens de preview is dat niet het geval. Verder zijn de screens best mooi. Hou er wel even rekening mee dat het de PSP is die deze beelden neerzet, hij is niet zo heel erg sterk he. ;) Niet dat je het nu gaat vergelijken met de PC versie van SA ofzo. :puh:

EDIT2: Geen bug. Foutje. ;)

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:
Verder heb ik nog een bug gevonden in een screen. Ik heb er alle vertrouwen in dat zulke dingen eruit zijn voordat GTA: LCS in de Goldstatus gaat.

Zie hier de bug:

waar zit de bug dan?

dit is de enige nieuwe screen die ik gezien heb:

gelebanshee6ah.th.jpg

mooie preview duidelijk uitgeleg alleen ik begrijp je bug niet gunslinger

want die brug is in aanbouw

Bewerkt: door GTAlibertycitystories
Geplaatst:

Volgens mij is het geen bug hoor.

Want dan hadden ze die screenshot heus niet geplaatst en volgens mij is er op het plaatje te zien dat de brug nog niet af is en dat de weg nog moet worden gebouwd.

Geplaatst:

ik vind het best wel duidelijke, en goede review want alles staat ook bij elkaar, ik ben er ook wijzer door geworden,

gamen met de ad hocus ofzoiets is inderdaad lastig want ik heb maar 1 vriend met een psp die rond die tijd LCS heeft

Het is wel een goede preview, maar ik denk dat je hier in de hands-on preview meer gaat vinden.

Meer plaatjes en info enzo...

en onderaan staat een link naar de multiplayer :D

Bewerkt: door arnie
Geplaatst:

Ook mij heeft het aangenaam verrast. De screens zien er werkelijk schitterend uit.

Kan bijna niet meer wachten tot het uit is. Heb vandaag men psp gekocht.

Laat GTA:LCS maar vlug komen! 8)

Geplaatst:

ik weet niet of het al bekent is of iemand het weet

maar mijn vraag is:

wat zou er in de carshowroom staan bij lcs, in gta III stond daar sportwagen banshee in portland? ( frist geheugen op )

ook de banshee? of een snelle wagen/motor

ik denk dat dat niet bekend is, maar ik verwacht een Deimos, want dat is een nieuwe vette snelle sportwagen :'D

Bewerkt: door Insane

ik vind het een zeer mooie preview. Ook al was het niet van gtagames.nl die meestal de beste dingen posten :'D

Bewerkt: door gta-freak2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...