peter-de-gekste Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 hallooow mensjes..weet er iemand hier een NEDERLANDSE site waar je walktrhoughs vanaf kan halen????? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 We mogen volgens mij geen andere sites in de forums zetten Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Het mag wel alleen ik weet niet zeker of het mag om een link te geven naar een Walktrough. In ieder geval kan je zelf kijken: Ga naar google.nl Type in "Walktrough San Andreas" Kies de optie "Alleen Nederlandstalige websites" En voila! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 We mogen volgens mij geen andere sites in de forums zetten Jullie mogen wel een link in dit topic plaatsen. Alleen als het een bijdrage levert aan het topic zelf. Anders mag het wéér niet. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 dan heb ik weer ongelijk Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Het mag wel alleen ik weet niet zeker of het mag om een link te geven naar een Walktrough.In ieder geval kan je zelf kijken: Ga naar google.nl Type in "Walktrough San Andreas" Kies de optie "Alleen Nederlandstalige websites" En voila! ik heb dat al geprobeerd! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Waarom heb je dan een Walktrough nodig, GTAgames, heeft de grooteste en de uitgebreidste Walktrough van Nederland Zoek gewoon op Google naar Nederlands GTA sites, dan vind je ook al aardig wat En hier heb ik er 1tje voor je: -GTA Walktrough Algemene Site Daar staan meerdere op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.