RedRat Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Zoals iedereen weet komt er een volgende GTA dus iedereen wil natuurlijk weten waar het over gaat. En dan is het de bedoeling om hier de geruchten van de volgende GTA te posten. Hier is nog een plaatje dat voor een hoop verwarring zorgt: Reageren
arnie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) Ik snap eigelijk het nut niet van dit topic, maar als je zo van die plaatjes wil showen kan je dat beter hier doen. Bewerkt: 17 oktober 2005 door arnie Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Dit topic lijkt me een beetje onnodig. We hebben een heel subforum om geruchten in te posten. Ik vind dit een beetje hetzelfde als een "alle EE's hier posten-topic" in een Easter Egg topic zetten. Reageren
RedRat Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Dit topic lijkt me een beetje onnodig. We hebben een heel subforum om geruchten in te posten. Ik vind dit een beetje hetzelfde als een "alle EE's hier posten-topic" in een Easter Egg topic zetten. Uuuhh wat bedoel je precies met 'onnodig'? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.