Jump to content

Uzi


simons

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruurd31

    10

  • need my speed

    8

  • simons

    3

  • Dizzee

    3

Nee, je komt er nooit meer van af. Ik vind de MP5, de Uzi, de Tec-9, de AK47, de M4 en de Minigun het makkelijkst. Een hele waslijst. :schater:

HaHa pcieS:) een hele waslijst:) Maar die UZI en die andere UZI'vormen.. zijn vet groot! Als je veel schiet.. dan bedoel ik dat het richtertje groot wordt.. dat is balen.. daar hebben jullie toch o0wk lat van :engel:

Ruurd31 :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je komt er nooit meer van af. Ik vind de MP5, de Uzi, de Tec-9, de AK47, de M4 en de Minigun het makkelijkst. Een hele waslijst. :schater:

HaHa pcieS:) een hele waslijst:) Maar die UZI en die andere UZI'vormen.. zijn vet groot! Als je veel schiet.. dan bedoel ik dat het richtertje groot wordt.. dat is balen.. daar hebben jullie toch o0wk lat van :engel:

Ruurd31 :bier:

Right...Handig voor dichtbij, maar zorg dat je ook een AK47 of Sniper op zak hebt, oh ja, de Country Rifle vind ik ook heel goed voor ver weg...Da's de beste Sniper IMO. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Ruurd31 :bier:

Right...Handig voor dichtbij, maar zorg dat je ook een AK47 of Sniper op zak hebt, oh ja, de Country Rifle vind ik ook heel goed voor ver weg...Da's de beste Sniper IMO. :'D

Idd.. er zijn verschillende snipers.. toCh..? Maar ik zie altijd maar 1 soort.. die krijg je als je die foto shoots compleet hebt.. dat is toch de enige..?! Anders.. Mogen jullie wel een plaatje laten zien!!

Ruurd31 :bier:

PS.. welke is de Country Rifle? en de Sinper Sniper IMO!?

Link to comment
Delen op andere websites

De country rifle zijn die sniper rifles die de boeren vasthebben tijdens de missie

Body Harvest voor The Truth.

Ik weet wel welke missie het is maar ik ik zie nergers snipers als ik die combine jat!

need my speed Geplaatst op 18 Oct 2005, 19:41:33

  En de gewone Sniper is die met dat lelijke witte 'weet ik veel hoe het heet' beeld...

Lelijke witte sniper? Ik ben al even een wapenshop ingeweest maar daar is maar 1 Sniper! Kan iemand hem laten zien?

Ruurd31 :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook even naar GTAGames gaan, en dan de walktrough raad plegen, en ik heb het over het vizier (ik kon niet op het woord komen) van die ene Sniper (niet de Country Rifle), de Country Rifle zoemt in over de schouders van CJ maar gewoon met een vizier dat een MP5 en een AK47 enzo hebben. En je moet die mannetjes dood rijden he, en sommige van hun hebben dan een Country Rifle. En als er maar een Sniper in de Ammu-Nation is zal je het verder moeten uitspelen want naar mijn weten heb ik alle twee de Snipers in de Ammu-Nation gevonden. :'D Oh ja, de Sniper IMO is niks, IMO betekent In My Opinion ofzo iets, de Sniper die bij je garage in San Fiero ligt als je alle Photo-Ops hebt gefotografeerd is de gewone Sniper en niet de Country Rifle. :'D

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Oh.. de Country Rifle vind je alleen tijdens die missie dus!?? Njah.. nu ik het spel uitgespeeld ben.. ben ik actief op dit forum.. om andere mensjes te helpen (deed ik eerst ook al).

need my speed Geplaatst op 19 Oct 2005, 16:24:11

Je kan ook even naar GTAGames gaan, en dan de walktrough raad plegen!

De walktrough is nu offline!! :-(

Ruurd31 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Die vind je niet alleen tijdens missies hoor, en die zal je gewoon moeten kunnen kopen bij de Ammu-Nation... :?

De Country Rifle kan je natuurlijk na de missie Body Harvest ook in Ammu-nation kopen. ;)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...