need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 jij snapt geloof ik niet waar het over gaat...Of ik begrijp je niet... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Trlk snap ik je wel . Maar ik kan niet die andere sniper vinden.. en kopen.. Mjah.. of bedoel ik nu iets verkeerds? Ruurd31 Reageren
need my speed Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Ik had tegen Dizzee maar ja, ik zal eerst je vraag over plaatjes posten beantwoorden en verdere oplossingen voor de Country Rifle heb ik niet... Je gaat naar Imageshack toe en drukt op Browse (ofzo), dan kies je je plaatje en drukt op openen, dan druk je op upload. Misschien moet je even wachten, misschien niet, maar tot slot kom je bij een scherm met allemaal links. Neem de Hotlink link als je plaatje kleiner is dan de maximum grote hier op het forum, (moet je maar ergens bij regels enzo kijken voor de max grote) of neem de Thunibal link (ofzo) als je plaatje groter is dan de max grote van het forum. :'D Weet je echt zeker dat je 100% hem hebt uitgespeeld? Bewerkt: 20 oktober 2005 door need my speed Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb hem wel 100% het spel uitgespeeld! Als je het niet geloofd.. zet ik hem wel op internet ! Maar met die plaatjes zal ik meteen proberen!! Ruurd31 EDIT: Dat plaatjes moet je instellen onder controle paneel? Je mag een willekeurig plaatje doen? (plaatje van persoonlijke handtekening!) Bewerkt: 20 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
need my speed Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Dat mag, zo ziet de Country Rifle er uit in dat schermpje waar je je wapen dat je vast hebt kan zien: Alleen dan met normale achtergrond. :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.