peter99 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 heey ,ik heb een vraag :kan je een scéne maken ? voor een mod ofzow Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) heey ,ik heb een vraag :kan je een scéne maken ? voor een mod ofzow Volgens mij is het onmogelijk, als je bewegingen en geluiden erin wilt, denk ik dat het niet mogelijk is, maar het zou misschien wel kunnen als je veel ervaring hebt.. Bewerkt: 17 oktober 2005 door DaddyPimp Reageren
P-Jamma Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Het is wel mogelijk, alleen hiervoor moet je wel een erg gevorderde Modder voor zijn... Je kunt het vragen op het forum, of iemand die voor je wilt maken... Reageren
need my speed Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Het is wel mogelijk, alleen hiervoor moet je wel een erg gevorderde Modder voor zijn... Je kunt het vragen op het forum, of iemand die voor je wilt maken... Kan dat niet gewoon met Fraps en dan dat er in scripten? Dat stond ergens op een ander forum. Reageren
peter99 Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 wat heb je er voor nodig ? dan ga ik het zelf wel eens proberen ( ik ben te eigenwijs ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.