DaddyPimp Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Hey, Ik had in een boekje gelezen en op TV gezien, als je je auto kwijt was (Dat hij in het politiebureau staat), dat je hem dan terug kon kopen. Weet iemand hoe dit moet? Ik heb San Andreas op de PS2. DaddyPimp Reageren
Svenie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 je kan hem niet kopen alleen hem terug stellen denk ik Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Bij de grotere politiegebouwen is er een garage te vinden. Als je hier ingaat krijg je normaal twee sterren, als je er met een politieauto in gaat niet. Je kan er alle auto's vinden die anderen van je gestolen hebben, en auto's die je kwijt bent geraakt toen je opgepakt werd. Gunslinger Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 ja, maar de kans dat je auto er staat is toch erg klein? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 ja, maar de kans dat je auto er staat is toch erg klein? Bij mij staan de auto's die ik kwijt ben geraakt bij een arrestatie er altijd. Gestolen auto's terugvinden lukt bij mij niet altijd. Dit maakt het spel ook weer een stuk realistischer. Want gestolen auto's worden niet altijd terug gevonden. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 dat is natuurlijk ook weer waar, maar als ik gearresteerd ben en ik ga de garage in, dan is mijn auto toch echt foetsie Reageren
Baffie Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Als je je auto getunded hebt, of dat hij beschadigd was, is hij dan ook in dezelfde kleur/uitvoering terug te vinden? Wat mij wel opvalt in zo'n garage is de inrichting ervan en de manier waarop ze alarm slaan. Als je daar naar binnengaat scheelt het ze niks, staat er één in z'n auto te prutsen met de klep open, maar als je iets doet wat niet mag belt er éérst een de politie ( ), dan hoor je:"Officer I need a back-up!" en vervolgens krijg je drie sterren en komt iedereen achter je aan. Wel vreemd. Maar dat lijkt mij niet altijd zo, als je gearresteerd wordt terwijl je in een dodo of een S.W.A.T. tank zit, lijkt het mij niet dat die er dan in staat. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Oooh, dus het zijn alleen de voertuigen die er staan, waarin je het laatst hebt gezeten als je gearresteerd wordt?! Reageren
Svenie Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 nee denk ik niet want bij mij in san fiero staan er altijd andere autos dan waar ik in heb gereden bv:er stond een een dumper en daar was ik in mijn leven nog nooit mee gearesteerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.