Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weer een project :?, Ik wil graag weten wat jij allemaal kan.

Anders zet ik hier meteen een slotje op.

Niemand acepteert een leider die niks kan.

En wat heeft jou mod wat een andere mod niet heeft, argumenteer een beetje...

Geplaatst:

Alweer 1,, pff waarom prbeer je gwn niet 1 af te maken inplaats van steeds een nieuwe te beginnen.. erg onhandig want ik weet wel zeker dat deze ook failt,,

Geplaatst: (bewerkt)
Weer een project  :?, Ik wil graag weten wat jij allemaal kan.

Anders zet ik hier meteen een slotje op.

Niemand acepteert een leider die niks kan.

En wat heeft jou mod wat een andere mod niet heeft, argumenteer een beetje...

Dat is de bedoeling van dit topic. Dat mensen ideeen kunnen geven wat voor mod het word. Als ze de mod in tokyo of in australie willen hebben, of ze het in mafia stijl willen (als vice city).Zo kunnen ze mij ideeen geven hoe de mod zal worden en als ze iets biezonders hebben gepost dan word de mod daardoor ook specialer dan andere... Ik ben zelf een beginnende modder. Ik heb daarom niet veel voorbeelden. Dit is iets van mijn werk.

klik hier

klik hier

Als je goede voorbeelden wilt dan kan ik die wel maken. Ik heb alleen een probleem dat ik de objecten op dit moment nog neit in het spel kan hebben. Maar ik denk dat ik dat over een week wel kan.

Bewerkt: door naim
Alweer 1,, pff waarom prbeer je gwn niet 1 af te maken inplaats van steeds een nieuwe te beginnen.. erg onhandig want ik weet wel zeker dat deze ook failt,,

als deze failt dan is het de laatste die ik ooit zal maken. Dat beloof ik :Y

(sorry voor het dubbelposten)

Wat vinden jullie ervan als de mod in een soort moderne stijl kwam (net als A

Almere, Franconville enz.)

Dit is een voorbeeld van wat ik ongeveer bedoel:

plaatje

plaatje

(plaats gerust ideeen ;) )

Geplaatst:

:S dan zeg je Sorry voor je dubbelpost en dan Dubbelpost je weer :S

Dat is Keer een Post achterelkaar,, Daar kan je een Warn voor krijgen...

Geplaatst:

Sorry maar als je een beetje moderne gebouwen wilt maken kan je dat ook bij The Future of Vice doen. ( meer echt in de toekomst )

En in GTA Burnout komen ook gewoon hedendaagse gebouwen.

En dat geld volgens mij hetzelfde voor Grand Tani Islands.

Dus mischien kan je beter aan 1 van die total conversion mods gaan meewerken.

Want de meeste betere modders doen daar al aan mee, dus ik denk dat je voor je eigen project weinig mensen over houd.

Sorry maar als je een beetje moderne gebouwen wilt maken kan je dat ook bij The Future of Vice doen. ( meer echt in de toekomst )

En in GTA Burnout komen ook gewoon hedendaagse gebouwen.

En dat geld volgens mij hetzelfde voor Grand Tani Islands.

Dus mischien kan je beter aan 1 van die total conversion mods gaan meewerken.

Want de meeste betere modders doen daar al aan mee, dus ik denk dat je voor je eigen project weinig mensen over houd.

De gebouwen waren niet te modern bedoeld. Ik wil in de mod bst wat oude gebouwen neerzetten. En als mensen dingen posten(ideeen enz.)

Dan heb ik meer ideeen over de hele mod waardoor je meteen ook een andere mod heb dan Future Of Vice of GTA burnout of GTI.

Deze mod is bedoelt voor mensen die eens iets anders willen en dan dat ze mee kunnen beslissen over de dingen. Dit word de basis van de mod eigenlijk.

(Dus blijven posten met ideeen mensen ;) )

Geplaatst:

Hou toch eens op met die domme porjecten geen ene Total Conversasion ko0mt, GTA:Burnout niet, GTA;Amsterdam, jouw porject, FofV komt ok nie ver

Velen kansen zijn er voor GTI de rest is shit

Geplaatst:

GTA burnout geloof ik nog wel een beetje in, Maar GTI die lukt het Zowiezo geen twijfel mogelijk! En naim hoort nu ook bij GTA Burnout..!

Geplaatst:
GTA burnout geloof ik nog wel een beetje in, Maar GTI die lukt het Zowiezo geen twijfel mogelijk! En naim hoort nu ook bij GTA Burnout..!

jep helemaal gelijk. :Y (wel jammer dat mensen geen ideeen zetten op dit topic)

Geplaatst:
Omdat GTA Revolution gewoon niet te doen is, wil ik een ander project beginnen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Weet jij een naam voor de mod?

Voordat ik begin wil ik graag een mooie naam hebben voor de mod.

Als je iets weet kan je dat hier onder posten.

Je kan ook gewoon tips neerzetten, als je dat wilt. ;)

Ik weet een naam:

GTA, Da Stunt Age :puh:

Of

GTA, Speedfreaks..

Als je een project start is het wel handig om te weten hoe je TC gaat heten, welke stijl, welke plaats, welke tijd, etc.

Bewerkt: door etix
Geplaatst:

Laat dit Topic rusten, hij hoort nu bij GTA Burnout, geen reden om hier meer te posten dan zakt het langzaam naar benee ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...