XoIN Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Even wat screen van de mod waar ik aan werk. het is nog niet best maar dat komt pas als ik good kan modellen anders niet -gamenerd sluiten als het onbelangrijk is [edit] mischien kun jij helpen modelen pm me voor meer info[/edit] Bewerkt: 18 oktober 2005 door gamenerd Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 heeel mooi Gamenerd. Is het niet leuker als je de mod maakt voor SA? Veel mensen spelen Vice City niet meer. (of test je het alleen maar op VC ) Reageren
XoIN Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 heeel mooi Gamenerd.Is het niet leuker als je de mod maakt voor SA? Veel mensen spelen Vice City niet meer. (of test je het alleen maar op VC ) ben bezig met sparen voor sa en normaal deed ik alles in GTA3 ben blij dat mensen het mooi vinden Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) offtopic: heb je me PB ontvangen? ontopic:Komen er ook missie's op deze mod, of kleine houten huisjes ofzo? Vertel eens wat meer over wat je wilt maken. Bewerkt: 18 oktober 2005 door Twenty Eyes Reageren
XoIN Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) offtopic: heb je me PB ontvangen?ontopic:Komen er ook missie's op deze mod, of kleine houten huisjes ofzo? Vertel eens wat meer over wat je wilt maken. Het speelt zich af rond vice city (zelfde wereld deel) je bent gestand op mijn eiland je. er komen geen missies omdat ik de overleving kans klein maak(moraal: je moet een uitweg vinden naar je normalen leven!!) er komen houten hutjes(nu alleen ff beton om dat ik niet goed kan texturen met 3dmax en kan er ook niet goed gebouwen in maken) en ja ik heb je PB + nieuwe screen(in moomapper) Bewerkt: 18 oktober 2005 door gamenerd Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Leuk idee dat je deze mod start, alleen ik vind de eiland niet mooi... Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Maak eens duidelijke screenshots ... deze zijn heel vaag Dan oordeel ik wel Greetz GizmO Reageren
XoIN Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Maak eens duidelijke screenshots ... deze zijn heel vaagDan oordeel ik wel Greetz GizmO dit better + heb jij een goede model stuur de dff en txd naar mij credits wordt gegeven Bewerkt: 18 oktober 2005 door gamenerd Reageren
Achille Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Wel grappig opzich maar het eiland is zeeer klein... Reageren
XoIN Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Wel grappig opzich maar het eiland is zeeer klein... ik had er een die 3X groter was maar werkten niet dus ben ik nu opzoek naar 3dmax turtoils die gaan over island making Bewerkt: 18 oktober 2005 door gamenerd Reageren
gangster28 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 hier kan je denk wel wat mee succes. Reageren
XoIN Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) nieuwe screens edit+ Bewerkt: 19 oktober 2005 door gamenerd Reageren
XoIN Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 zal ik een trailer(lees: filmpje) maken van hoe ver ik ben? Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 zal ik een trailer(lees: filmpje) maken van hoe ver ik ben? Doe maar... :'D Reageren
XoIN Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 zal ik een trailer(lees: filmpje) maken van hoe ver ik ben? Doe maar... :'D het is wel 46.3 MB la maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.