Cpt.Pinguin Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) heb een motor gevonden, die lijkt op nrg-500 bron: ign.com ( dacht ik? ) bron: gamespy.com er staan op die sites ook 5 andere screenshots, je kan er komen via gtaportable of is dit toch de pcj-600? edit: heb naar een pcj-600 gezocht en hij lijkt er niet op Bewerkt: 18 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Svenie Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) mischien een nieuwe bike ? (kruising tussen pcj 600 en nrg ?) Bewerkt: 18 oktober 2005 door gta idiood Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 en verder heb ik nog een bus/coach gevonden en een nieuwe foto van maffia sentinel ( dit zijn 2 verschillende foto's ) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 die zien er het zelfde uit als in LC Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 die zien er het zelfde uit als in LC lc staat voor liberty city, en al die foto's zijn in liberty city genomen die coach lijkt wel op die van gta III maar die maffia sentinel is anders nu maar hopen dat yakuza stinger het zelfde blijft,,, Reageren
kortman_8 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik vind die motor niet echt op een NRG-500 lijken. Maar wel goed gevonden. Reageren
Insane Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik hoop wel dat die NRG erin zit, want dat vind ik echt een vette motor, en die sentinel is nu zwart maar voor de rest is hij volgens mij niet veranderd Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik hoop wel dat die NRG erin zit, want dat vind ik echt een vette motor,en die sentinel is nu zwart maar voor de rest is hij volgens mij niet veranderd ben je aan het doordraaien ofzo? of is je geheugen niet goed? zo ziet een maffia sentinel in lcs en gta III er uit! vergelijk Reageren
Insane Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) jah ik denk dat ik naar de pschyiator moet ofzoiets :'D , nee, dat plaatje had ik niet gezien, maar dat lijkt heel er op zo'n police car of zo'n taxi en dat vind ik best wel jammer want de sentinel was een van mijn favo cars Bewerkt: 18 oktober 2005 door Insane Reageren
Mark B. Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 zo ziet een maffia sentinel in lcs en gta III er uit! vergelijk Maar is het linker plaatje wel een Mafia Sentinel? Het staat namelijk niet op de screenshot.. Reageren
arnie Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik vind dat die linker sentinel meer op een taxi van san andreas lijkt . Maar de screens zijn wel cool, vooral die moto's. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) zo ziet een maffia sentinel in lcs en gta III er uit! vergelijk Maar is het linker plaatje wel een Mafia Sentinel? Het staat namelijk niet op de screenshot.. jij wil die volledige screenshot? wacht maar ik edit dit bericht zo wel edit: WHAAAHA het staat WEL op een screenshot ( de wagen ) Bewerkt: 18 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 zo ziet een maffia sentinel in lcs en gta III er uit! vergelijk Maar is het linker plaatje wel een Mafia Sentinel? Het staat namelijk niet op de screenshot.. jij wil die volledige screenshot? wacht maar ik edit dit bericht zo wel edit: WHAAAHA het staat WEL op een screenshot ( de wagen ) Nee ik bedoel dat het misschien geeneens een Mafia Sentinel is en dat het ook een andere auto kan zijn, omdat niet op de screenshot staat dat het een Mafia Sentinel is!! Misschien is het wel een zwarte Sentinel.. Reageren
Insane Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 ik heb ff kort gezocht, en ik kwam dit plaatje heel vaak tegen, en ik las op een site dat het een f*cked up versie van 3 jaar eerder was, ik vind dit best wel jammer omdat ik die mafia sentinel van III echt vet vond. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 heb vanavond sa gespeeld, en het viel me op dat dit motortje ook wel op de bf 400 leek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.