Nickonly Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Nou, de hele simpele vraag: Hoe sprint je met een fiets? Ik heb op filmpjes op internet dat mensen zien doen. Ik fiets altijd heel sloom en wil dus sprinten HELP! Oja, ik heb SA op de PC. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
Svenie Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 gewoon altijd maar op w afwisselend duwen en dan sprint je Reageren
Nickonly Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Oké bedankt! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
Baffie Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Misschien een verduidelijking, door heel snel achterelkaar op de vooruitrijtoets te duwen, hij gaat dan sprinten, doe je dit van een hele steile helling dan gaat hij op een gegeven moment weer op het zadel zitten ipv op zijn trappers te staan. Door je stamina en bikeskill omhoog te halen kan je langer en beter sprinten. Heel handig voor de chilliad challenge. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.