blackpearl11 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Heej iedereen De laatste tijd heb ik wat stunt filmpjes bekeken op verschillende GTA sites en bij een paar van die filmpjes zie ik stunt islands waar ik nog nooit over heb gehoord! Zo is er een die hoog in de lucht zweeft en ook eentje die aan het strand van los santos ligt.Maar ik weet maar niet waar ik die kan downloaden!Kan iemand mij hiermee helpen? Vr.Gr. Blackpearl11, Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Ik zoek wel ff een link voor een stunt eiland @ LS edit me post wel Klik op het plaatje voor de download Klik hier voor de plek waar ik hem vandaan heb [EDIT] ik zie dat de link dood is (de eerste) het is op de 2e link de 2e map OcramIsle V2 Veel plezier Greetz GizmO Btw post Nr. 200 Bewerkt: 18 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Bedankt voor het zoeken maar dat is tog niet degene die ik zoek Het is een stunt map die ergens boven los santos zweeft Ik had hem bij zo een filmpje gezien op die site waarvan je een link gaf. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Sorry,, die ken ik niet Succes met zoeken Greetz GizmO Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik ben inmiddels erachter gekomen hoe het stunt park heet: Amazing air park. Ik heb op google gekeken egt bijna overal(GTAforums doet het niet) Zou iemand nog verder kunnen helpen met zoeken? Alvast bedankt! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Wooooow heb net dat Amazing Air Park gezien in een filmpje :| Echt vet Ik wil hem ook iemand die de link weet? Greetz GizmO Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Je moet eens kijken op GTAplace En 1 ding is zeker jou mod bestaat niet, want Ocram heeft als enige een Stunt Mod gemapd, zonder Kam's scripts En deze staat ook op GTA-place, er is geen andere Stunt Mod voor SA (omdat the GTA place, 1 van de grooste download abse heeft) Klik hier voor Ocrams Stunt Map :'D Reageren
Kraay Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Bedoelen jullie dit filmpje? Dat filmpje is gemaakt door PSP³. Maar de download van het eiland staat niet op die site Bewerkt: 20 oktober 2005 door kraay Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik wil ook heel erg graag dat airpark hebben ziet er stoer uit maar ik heb het filmpje gekeken en er staat dat het van shak of shaks is ofzo . Ik blijf zoeken op google... Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Bedoelen jullie dit filmpje?Dat filmpje is gemaakt door PSP³. Maar de download van het eiland staat niet op die site Ja die heb ik gezien ja Dat is het filmpje waar ik het over had Echt een tre vet park Greetz GizmO Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Yes volgens mij heb ik hem : http://rapidshare.de/files/6227328/Amazing...r_park.rar.html [note: direct de downloadlink dan] Het is in ieder geval wel van Shak dus ik denk dat het hem is hij ziet er anders nog gaaf uit nou ik ga hem testen EDIT: AHA nou deze was in ieder geval fout ik zet daar in de plaats de goede PSP³ zat dus te posten met shak en zo heb ik die map gevonden. PSP zei ook van bedankt nou kan ik je map gebruiken voor mijn filmpje :'D Nou aan de readme heb je niet zo veel Bewerkt: 21 oktober 2005 door Cooluy Johnson cj Reageren
Achille Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Hij staat er volgends mij niet tussen Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Kijk maar eens naar mijn post van 11:32:42. Ik heb hem getest hij is prachtig hij werkt. :'D :'D @Achille: neej dat was hem inderdaad niet. EDIT: haha er zitten ook mensen op de bankjes en de save games werken nog (ja eigenlijk logisch zonder scm aanpassing) Bewerkt: 21 oktober 2005 door Cooluy Johnson cj Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Wooooooooooooooooooooooooooooow Super vet park !!! Super Super Super vet park Reageren
Bradley H. Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 De gene die het gemaakt heeft zal je bericht niet zien @gizmo dus je bericht is een beetje nutenloos. -Moved to showroom- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.